Bojogae çok heyecanlıydı. Heyecandan doğru düzgün uyayamamıştı.. Kahvaltısı bile doğru düzgün yapamamıştı.
Dün ayarladığı siyah pantalonunu,beyaz tişörtünü ve BTS'li ceketini giydi..Saate ikide bir bakıyordu.
"Kızım saat 14:00 çıkmayacak mısın?"
"Ne?! Saat 13:30 değil mi?"
"Saatin durmuş olmalı..Hadi hemen çık"
"Tamam"
Annesinin öyle demesi ile apar topar yatağından kalktı. Spor ayakkabılarını giyip merdivenleri üçer üçer inmeye başladı.Apartmandan çıkınca taksiye binmeyi tercih etmedi.Trafik varsa dahada geç kalabilirdi.Bu yüzden koşmayı seçti.
Kafeye varınca direk arka kapıya gitti.Jungkook'u görünce gülümsedi.
"G..Geç k..kaldım..Üzgünüm" Nefes nefese konuşmuştu.
Jungkook duyduğu nefes nefese olan sesle arkasına döndü.Bojogae'ye doğru yaklaşıp ellerini Bojogae'nin yanağına koydu.Bu Bojogae'nin kızarmasına neden olmuştu.
"Sorun değil..Sen iyi misin? Nefes nefese kalmışsın"
Bojogae mefesini düzene sokmaya çalışırken konuştu.
"Saatim durmuş.Annem söyleyince taksiye binmek yerine koştum"
"Bir dahakine koşma tamam mı? Senin dediğin gibi insan sevdiğini bekler" diyip Bojogae'nin burnuna küçük bir öpücük kondurdu.
Gülümsedikten sonra konuştu.
"Koşmam.İçeri geçelim mi artık?""Olur" Elini Bojogae'nin yanaklarından çekip elini tutup Kafenin içine girdiler.
Önceden hazırlanmış olan masaya geçtiler.Bojogae kekten bir çatal alıp Jungkook'a doğru uzattı.Jungkook gülümseyip uzattığı keki yedi.Sonra kendi kekinde bir çatal alıp Bojogae'ye uzattı.Bojogae güldükten sonra uzattığı keki yedi.
"Neden güldün?"
"Düğünde birbirine pasta yediren çiftler gibi hissettim"
Gülümsedikten sonra konuştu."Belki düğünümüzde pasta birbirimize yediririz"
Bojogae şaşkınlıkla Jungkook'a bakıyordu.
"Şuan bayılabilir miyim?"
"Sakın..Zaten az zamanımız var"
"Peki"
Yemeklerini yerken bir yandanda muhabbet ettiler.Sıra ayrılık vaktine gelmişlerdi.
Jungkook Bojogae'nin dudakları öptükten sonra sıkıca sarıldı.
"Görüşürüz Bojo'm"
"Görüşürüz Kookie'm"
Gamze kanka okuduktan sonraki halini. düşünemiyorum. Tek diyebileceğim sakin ol jdjsjsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sapığım ; Jungkook
FanficJungkook tam yemeğini yemeye başlayacaktı ki mesaj sesi buna engel olmuştu.Jungkook oflaya puflaya masanın üzerindeki telefonuna uzandı ve mesajı açtı. Kim: Bilinmeyen Numara Selam Jungkook, nasılsın? <><><><><><><><><><><><><> To> @BojoHoy ~ Kitap...