1. Peatükk

5 2 0
                                    

Ma ärkasin üles ja kuulsin et keegi nuttis. Ma töusin püsti ning läksin ukse juurte, ma katsusin ust lahti teha kuid se oli lukus, ma löin jalaga ust ning se lendas eest ära. Ma läksin koridori kuni jöutsin trepini ma hakkasin alla minema kuid siis ma nägin teda.. Sky-d. Tema vend rööviski mu aga Sky ülesanne oli mind valvata. Ma vaatasin teda ja mu süda peksis järjest kövemini ja kövemini ka tema vaatas mind kuni ta vend teda raamatuga viskas ning karjus: "Mis sa vahid seal kuradi lollakas mine ja püüa ta kinni!" Ta kohkus ja hakkas siis suure kiiruga trepist üles tulema, ma jooksin tal eest ära kuid ta sai mu kätte ma komistasin ning kukkusin maha ka tema kukkus maha. Ta vaatas mind natuke aega ning töusis siis püsti, vaatas ust ja ütles: "Mida kuradit sa selle uksega tegid?" ma ei vastand talle vaid läksin tuppa.

Kahe nädala pärast...

Ta muutus iga päevaga aina lahkemaks ja praegu on ta juba lahkem ja ei karju mu peale. Ta tuli jälle mu tuppa, istus minu körvale vaatas mulle otsa ja ütles: "Sa pead siit pögenema. Ta ei jäta sind ellu kuid mina ei saa lasta tal sind tappa! Pögene kuni veel saad!" ma vaatasin teda imestunult, ta töusis püsti kuid ma haarasin tal käest töusin püsti kallistasin teda ja sosistasin:"Pögeneme koos!" ta töstis mu pead endale lähemale vaatas mind ja suudles siis mind ning ütles:"Täna me pögeneme koos!" ning ta läks alla kuid seekord ta ust lukku ei keerand vaid jättis selle lahti. Ma panin end riidesse ning läksin toast välja, koridori jöudes kuulsin kuidas Sky oma venna Zeus-ega vaidles. Kui ma trepini jöutsin nägin kuidas nad kaklesid Zeus oli minu poole seljaga ning mul oli hea vöimalus pögeneda kuid ma ei teinud seda sest ma nägin Sky-d tal oli nina ja huul verine, kuid kui ta mind vaatas oleks ta nagu jöudu saanud ja ta töusis püsti haaras ahjuroobi ja virutas sellega Zeus-ile niiet ta maha kukkus ja teadvuse kaotas. Sky jooksis minu juurte ning ütles:"Lähme parem kähku ta vöib igahetk üles ärgata!" Ta vöttis auto vötmed ja me jooksime auto juurte. Kuid kui me teele jöutsime ei uskund ma oma silmi....!

Elu või surm!?Where stories live. Discover now