2Peatükk.

7 2 0
                                    

Eelmises osas...
Kuid kui me teele jöutsime ei uskund ma oma silmi...!

Selles osas....

Zeus seisis verisena ja maruvihasena keset teed ja irvitas. Sky astus autost välja ning läks Zeus-i juurte. Zeus irvitas ja lausus siis Sky-le:"Kristella!" kuid Sky läks aina vihasemaks ning karjus talle:"Sa ei vöta tema nime omale suhu mitte kunagi!" ning ta vöttis taskust relva ning tulistas Zeus-i. Ta tuli autosse ning söitis edasi.

Kolm tundi hiljem....

Me jöutsime ühe väga armsa majakese ette ning Sky tuli autost välja minu ukse juurte tegi selle lahti ning viis mu tuppa, ta andis mulle vötmed ja läks siis tagasi auto juurte ja ütles:"Anna andeks kuid minuga on sul ohtlik ta jahib mind kuid kui ta su leiab siis tapab su kuid ma sureks kui sinuga midagi juhtuks ma...ma ei elaks seda üle!" ning ta söitis minema endal pisarad voolamas.
Ma vaatasin talle järele ja hakkasin nutma. Ma keerasin ukse lukust lahti ja astusin sisse. Ma viskasin jakki pörandale ning jooksin diivanile ja puhkesin siis jälle nutma. Kuid ei möödunud 10minutitki kui juba lasi keegi ukse kella, ma arvasin et see on Sky ning tormasin ust avama kui kui ma ukse lahti tegin nägin seal Zeus-i. Ma hakkasin karjuma ning jooksin trepist üles kuid ta sai mu kätte. Siis oli kuulda aga auto häält ning ta tiris mu ühte tuppa ning pani oma käe mu suu ette et ma karjuda ei saaks kuid siis ma hammustasin teda hästi kövasti ja ta lasi mu lahti ning ma jooksin välis ukse juurte, ma kuulsin kuidas Zeus mulle järgi karjus:"Sa oled igavene tulehark kuid see mulle just meeldib!" ning ta hakkas naerma. Kuid kui ma välja jõudsin nägin seal Hades-t ta oli Zeus-i parim sõber ning ta püüdis mu kinni ja tiris mu tuppa kus oli kohe vastu Zeus. Ta naeratas mulle ning tiris mu üles tuppa. Kuid siis....

Elu või surm!?Where stories live. Discover now