Eelmises osas...
Kuid siis...Selles osas...
Ma kavatsesin just Zeus-i rusikaga lüüa kui järsku käis ukse hääl. Zeus töusis püsti tiris minu ka püsti ja hoidis mind sihikul. Sammud tulid toa ukseni kui siis jäi köik vaikseks ma hammustasin Zeus-i ja hakkasin appi karjuma kui järsku lõi keegi ukse jalaga maha ja see keegi oli Sky. Sky vaatas mind ja nähes mu verist kätt vöttis ta taskust noa ning viskas sellega Zeus-i aga Zeus hoidis mind enda ees niiet pihta sain mina. Ma kukkusin maha ja Zeus hüppas aknast alla, Sky jooksis minu juurde võttis mu kätte vahele suudles mind ja ütles: "Palun anna andeks!" Ta kutsus kiiraabi ja viis mu siis välja. Arst tuli 5minuti pärat ja mind viidi haiglasse. Ma avasin silmad ja nägin et palat oli tühi kuid siis käis uks ja seal oli Zeaus ma hakkasin karjuma kuid ta pani mulle mingi rätiku suule ja ma uinusin. Ma avasin taas silmad ja leitsin ennast pool alasti voodist ja jalal olid tugevad soonimis jäljed mis valutasid hullupõõra!
SKY VN
Ma läksin Amanda palatisse kuid teda polnudki seal aken oli pärani lahti ja tekk oli natuke verine. Ma vötsin peast kinni ja hakkasin karjuma mille peale õde palatisse tuli et näha mis juhtus. Ma läksin välja ja helistasin Amandale kuid ta ei vötnud vastu.
AMANDA VN
Ma töusin püsti ja panin suure pluusi selga mis oli voodi körval maas. Ma tegin ukse lahti ja piilusin välja. Minu õnneks polnud seal kedagi, ma hiilisin vaikselt koridori ning läksin treppide juurde ning hiilisin sealt esimesele korrusele. All polnud ka kedagi ja laual olid kellegi auto vötmed ma võtsin võtmed ja hakkasin välis ust lahti tegema kui kuulsin väljast hääli ning ma läksin ukse taha peitu aga enne võtsin ahjuroobi ka. Uks läks lahti ja kaks meest astusid sisse õnneks nad ei märkand mind kuid nad märkasid et trepil oli verd ning jooksid üles ma vaatasin oma jalgu ja nägin et need veritsesidki ma hiilisin välja auto juurde ja panin selle käima kui ma auto käima sain tulid ka mehed välja ja mind nähes hakkasid nad tulistama aga nende kahjuks oli auto kuuli kindel ning ma kihutasin minema. Ma jõutsin suurele teele ning sõitsin Sky maja juurde. Sky maja juures tulin ma autost välja ja jooksin tuppa, ma ei leidnud Sky-d alt ning ma jooksin tema toa juurde ning piilusin sisse kuid see mis ma nägin oli kohutav.....kas oskad arvata mida Amanda nägi...?