CIKMA TEKLIFI

161 2 0
                                    

Sabah yine okula gidiyordum.okula gitmek icin evden ciktim.
Kapiyi actigimda kapida Hakan.
-meraba meral.bugun okula beraber gidelimmi?
_olur.

onunla otobus duragina yuruyorduk.bide daha kotu birsey.abim bizi camdan girmus.Ben ona gelince sorarim.

Sonra ders bitip zil caldiktan sonra yanima hakan geldi.
-meraba meral.okul cikisi benimle bir kafeye gelirmisin.
-bu hayatta olmaz.abim evde .hayatta izin vermez.ne soyliyeceksen burda soyle.
-ne olur meral kirma beni.sadece yarim saat.
-tmm ama sadece yarim saat.belki daha az.
-tmm.

sonra okul cikisi hakanla okulun az yukarisindaki cay bahcesine gittik.
-lafi fazla uzatmiyacam meral.benimle cikarmisin.
-hayir tabikide sacmaliyorsun.bu mumkun degil.
-ne olur.kirma beni.bundan kimsenin haberi olmaz.
-tmm.kabul ediyorum.
-buna cok sevimdim
....derken ben saati unuttum.Hakan mutlumusun .hemen kostura kostura eve gittim.
sonra odama ciktim.Bir sure sonra abim geldi.
-ne oldu abi.yemek ye deme karnim tok.
-sen napiyorsun meral.sen neden bana yalan.soyledin.
-abi nediyorsun.ben sana neden yalan soyliyiyim
-peki sabah o kapinin onumdeki cicuk kim?
-abi o benim sinif arkadasim.bizim sokagin arkasinda oturuyor okula benle eslik ediyor.
-ben anlaam.daha gorusmek yok.
-abi senin sevgilin varmi?
-sanane.
-ya abi ben universiteye gidiyorum.ya kocaman kizim.bana karismaya hakkin.yok.
-yok ya kucuk hanima bak.buyumuste abisine meydan okuyo.bundan sonra seni okula goturmemi istemiyorsan bidaha onla gorusmeywceksin.
-ya abi yaaa.

sonra sabah yine okula gittim.olanlari hepsini hakana anlattim.hakan
-pes etmek yok.bizde okulda gorusuruz.

3YIL SONRA

Evet cocuklar.stajer olarak birbirinizin agzina bakcaksiniz.simdi sizinle disci hadtanesine gidicez.simdi kim kimin agzina bakacak soyluyorum.
emine&murat
sude&kamil
hulya&rifki
meral&hakan
holeyyyy ve bircok kisi.
sonra hastaneye gittik.Hakan bemim agzima bakti.ben onun agzina bakiyordum hal .bakarken birden beni dudagimdan optu.utancimdan kipkizarmistim.Allahtan yanimizda hoca yoktu.

nalet olasi ogun bitti.sonunda alalacele eve geldim.Ama agliyorum hungur hungur.sevinctenmi huzundenmi bilemiyorum.sinucta ilk defa birisi beni opuyor.sonra abim.tuvalete gitmek icin gelince yani tuvalet buzim odanin karsisinda ,benim aglama sesimi duymus.
hemen odaya geldi:
-abim meral ne oldu.
-....................................
-ne oldu meral konussana.
-abi anlatirsam hihihi cok kizarsin iiiiiihii tabi hala agliyom.
-eger anlatmassan kizicam.
-simdi biz stjer olarak hastaneye gittik.herkes siniftaki arkadaslarinin agzina bqkti.o benim agzima bakti.ben onun agzima bakarak beni biden belimden cekerwk dudagimdan optu.
-peki bundan annemin babamin haberi varmi.
-yok qbi valla benim sucum yok.dedigim gibi birden optu.zaten o yuzden agliyom.
-her neyse.sen uyu ben yarin o okula gelip o cocukla konuscam.
-abi...kizdinmi?
-senin haberin olmadan optugu icin hayir.

Cok rahatladim.ama bir yandan geriliyorum.Acaba yarin abim hakana birsey yaparmi.Eger erak ediyorsaniz vites ve yorum.

ASK MEKTUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin