Sabah okula abimle beraber gittik.nedenini biliyorsuzunuz.bir onceki bolumde yazmustim.sonra hakan okulda beni bekliyordu.Abim hakani gorur gormez yumruk atti. O anda herkez etrafimiza toplandi.
-sen kimsin lan,benim kardesimi dudaktan opuyon.
-biz birbirimizi seviyoz.Birkere biz kocaman cozuklar olduk.bize karisaassiniz.
-hala nediyo ya gel lan buraya.Bir sure sonra mudur gelir:
-ne oluyor burda.hadi cocuklar zio caldi sinifa.Sonra herkes sinifa cikinca mudur ile serkan beraber konustular.
Sonra 1.dersin sonunda ben hakanin yani giderek:
-meraba hakan yanina oturabilirmiyim?
-tabi gel otur.
-bak hakan bu boyle olmaz.Sen bana mektup yaz.cok sacma ama evde yaz okulda ver.Bizi burda gormesinler.iste bu hikayenin basliginda da oldugu gibi ask mektubu.
-tmm da ben seni telefonla arasam yada konussam.
-olmaz hakan abim artik bize guvenmiyo.Sonra hakan defterinden bir sayfa kopartip bana ask mektubu yazdi.sonra okul cikisi eve gidip,hemen odama gittim.tam avtim okuyacagim sirada abim geldi.
-napiyon burda,oelindeki kagit ne?
-hiccc abicim.okuldaki odevler.
-bak sen,artik yalanciligada basladik ha.
-abi odamdan cikarmisin.ustumu soyuncam.
-elindeki kagida bakmadan cikmam
....dedi ve zorla aldi.
Meral;canim askim.seni cok seviyorum.Siz veriyom,universite bitince seninle evlencem.
-bu ne lan .Ben bu cocugu oldururum.Ya olamaz,hay aksi yarin vumartesi.Sonra ben odadan ciktim.cikmaz olaydim telefon caldi.Abim acti.hakan arjyordu.
-askim meltem sokaginda ki kafeye gel acil.
ben bisey demeden kapattim.hemen gittim kafeyr.Kafefe cok kotu seyler oldu.merak ediyorsaniz yorum ve votes.