9.SINIFLAR İÇİN ÖNERİLER

3.1K 62 12
                                    

ÖNCELİKLE MERHABA ARKADAŞLAR UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR SİZLERLEYİM BURDA 9.SINIFLARIN YAPMASI VE YAPMAMASI GEREKENLERİ YAZACAĞIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORUMLARI BEKLİYORUM İSTEDİGİNİZ BÖLÜM VARSA EGER YORUMA YAZABİLİRSİNİZ.

- Okula başlamadan birkaç gün önce okulunuza gidin ve biraz bilgi eşinin emin olun işe yarıycaktır en azından okulun ilk günü tuvalet nerde kantin nerde demezsiniz.

- Okula girin e doğal olarak kimseyi tanımıyosunuz zaten 9.sınıflar kendini her halinden belli eder her neyse gidin ve hemen arkadaş edinin en azından ezik gibi dolaşmasınız.

- Millet okulun ilk günü sakın formayla gitmeyin tabi formali gelmenizi isteyen okullar varsa bilemem ama genel olarak durum bu herkes sivil geliyor okulun ilk günü millete güzel gözükcem diyede fazla süslenmeyin.

- Hocalar derse girdiğinde sakın ukâlalık yapmayın ya da sulu şakalar falan unutmayın orası lise ilkokul değil.

- Yanınıza ufak bir not defteri bir tane de kalem alsanız yeterli zaten ders işlemiyolar ağırlık yapmayın boşu boşuna.

- Okuldan kaçıcak olursanız falan kapıdan çıkıp gitmeyin dikkat çeker yeni yerler keşfedin kaçmak için tabi bunuda kışın yapmayın zaten kışın kaçıp napcan mk soğukta götün doncak otur sırana yaslan kalorifere oh yazın kaçın yazın zaten havalar sıcak e dersin sonları cafeler caddeler insan kaynıyo kaçcaksanız illa o zaman kaçın.(genel açıklamaydı)

- Sakın okuldan sevgili yapmayın heleki sınıftan asla neden mi her gün berabersin sinemaya gidiyorsunuz yemek yemeye gidiyorsun bir sürü aktivite 1 yıl sonra ayrılıyosunuz tamamdır hergün dibinde muhabbet tamamen kesik falan filan bunlar karışık zaten lisede sevgili yapılması saçma asıl hayat üniversitede karışan girişen yok ergen ergen tavırlar yok e ciddi düşünsen evliliğe kadar gidersin mk sen evlen.

- Arkadaşlarını mutlaka iyi secmelisin gerçi nası seçmen seni ilgilendirir ama seni kötü yerlere sürüklemesin bi kere sigara icmiyosan %70 başlarsın (kanka bi tane al bisey olmaz ya , süt müsün lan sen mal mal oturuyon vb.) okulu bırakma sakın ciddi yazmam bi daha bölüm alınırım :D ıhım ıhım ciddileşelim. Evet maddeyi falan söylemiyorum bile bi de en önemlisi sakın erkek için kavga etme sacmalık abi ne o öyle iki günlük çocuk için hocalarının gözünden düşcen ha sana sataşırsa cevabını ver o ayrı ama hocaların gözünden düşme ;)

- Okulda mutlaka bir aktivitede bulun notlara yansır onur belgesi verir falan falan yanı en azından taktir teşekkür alamasan bile onur belgen olduğu için %90 aile konseyinden yırtarsın.

Diyeceklerim bu kadardı umarım begenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum kusura bakmayın biraz samimi konuşmak istedim sorun yapmazsınız umarım sizi seviyorum devamı gelicek :)

okulda cool olHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin