Okulda cool olmanın yolları
Sanatsal faaliyetlere katıl: Özellikle bir müzik grubunun vokalisti olmak süper olurdu. Örneğin "Hannah Montana"daki Miley ve "High School Musical"deki Vanessa, sahneye çıkıp şarkı söyledikleri için dizide bu kadar popülerler. Tabii ki herkesin sesinin çok güzel olması ihtimali biraz düşük! Fakat sen de bir müzik enstrümanı çalabilirsin, değil mi? Bir gitar, piyano ya da keman çalabilsen, düşün okuldaki arkadaşlarından ne kadar hayranlık toplardın! Ayrıca sanat demek, sadece müzik demek değil. Güzel resim yapıyor olabilirsin. Yaptığın resimlerin okul koridorlarına asıldığını ve altında adının yazdığını düşünsene. Güzel şiir yazıyor veya okuyor olabilirsin. Önemli olan, okulda sanatın bir dalına el atmak. İnan, sana çok şey kazandıracak.
Sosyal aktivitelerde rol al: Bir arkadaşının doğum günü partisi, arkadaşlarla toplanıp sinemaya ya da tiyatroya gitmek, evde kız kıza pijama partisi düzenlemek, hatta okul içindeki eğitsel kollara, yarışmalara katılmak, hep göz önünde olmanı sağlayacak. Ayrıca arkadaşlarınla imece usulü yaptığın tüm bu aktiviteler sana samimiyet ve dostluk olarak da geri dönecek. Unutma, eğer kendini sosyal aktivitelerden soyutlarsan, silik ve ezik bir okul öğrencisine dönüşebilirsin. Ancak bu tür faaliyetler sayesinde arkadaş çevreni genişletebilir ve yakışıklı çocuklarla tanışabilirsin. Aksi takdirde muhabbet edebileceğin tek kişi, evdeki muhabbet kuşun olabilir:) Acı ama gerçek!