Adsız Bölüm 2

28 1 0
                                    

Bir çaycıydı.Evet sadece bir çaycı. Karşısında is halkın sevgisini ve desteğini kazanmış bir boksör, iç yüzünde yeraltının karanlık mafyası Patron; Türkiye'nin medya gücünün yarısını elinde bulunduran bir iş adamı ve mafya Şahin; Ortadoğu'yu kana bulayan. İngiltere, ABD; İsrail gibi dış güçler tarafından beslenen bir örgütün şehir temsicisi Harici ve Türk istihbaratının güçlü isimlrinden Reyiz vardı. Bunların yanında bir hiçti. Düşündü düşündü.oğlunun katili, yıllarca çalıştığı bu mafya babasını öldürmeliydi. Birden aklına geldi. Destek alabileceği tek güç Babalardı. Onlar da yetersizdi fakat tek çareydi. Çetenin lideri Mardinli Apo Başkandı. Mekanı Bağcılarda bir kahvehaneydi. Oraya gitmeliydi.

X X X X X X X X X X X X

Reyiz! Diye bağırdı Savcı Zakir. Ondan habersiz hiçbir iş yapamıyordu Reyiz. Klon yapılanmanın önemli isimlerindendi. Aralık operasyonlarını bizzat yönetmişti. Reyizi bir tehdit olarak görüyor ve her fırsatta işini bitirmeye çalışıyordu. Bir de Vedat şeker vardı. Bu ikisi biterse savcı kazanırdı.

+ Sen ne yapmaya çalışıyorsun. Bir süredir takibimdesin. Benden habersiz nereye gidiyorsun. Patronun yanında ne işin vardı." Reyiz takip edildiğini duyunca sinirlendi. Artık işleri kolay olmayacaktı. Başını kaldırdı ve cevap verdi.

" bir iş için görüşmeye gittim. Görev dışında olduğu için haber verme gereği duymadım.

+ Bundan sonra attığın her adımdan haberim olacak. O adamın ne işler çevirdiğini bilmiyorsun.

- savcı bey. Kirli bir iş varsa söyleyin operasyon yapalım. Yoksa özel hayatıma müdahale etmeyin.

Kapıdan hızla çıktı Reyiz. Sinirlenmiş, savcının kafasına sıkmak istemişti. "Senin için yolun sonu Reyiz" dedi savcı. Ajandasını çıkardı ve Reyiz yazısının üstünün çizdi. Reyizin altında bir isim daha vardı. VEDAT ŞEKER.

Dışarıda iri, boz kurt köpeğiyle oturuyordu Vedat. Güneşin batışını izliyor, operasyon saatinin gelmesini bekliyordu. Karşısında reyizi gördü.

+ Oğlum bir bitiremedin şu adilerin işini. Daha ne kadar dayanacağız bunlara.

- devletin gölgesinde yeni bir devlet kurmaya çalışanların sonu yakındır.

+Hah. Mürşid gölge efendinin klon yapılanmasının sonu geldi diyorsun. Nereye Amerikaya mı?

- Yok, topçuya. Şakirdi konuştuk mu iş tamamdır. Çok gizli olacak. Zakir'in haberi yok. Hep onlar mı amirlerinden gizli iş yapacak.

+ Eyvallah kardeşim. Yolun açık olsun.

X X X X X X X X X X X X X X X

Çaycı hazırlandı. Apoya gidiyordu. Gözü kapıdaki kağıda takıldı. Bu gceki büyük karşılaşma Gurur- Dimeşki idi. Çaycı irkildi. Adamlar ölecekti. Elinden bir şey gelmiyordu ama Gururla özel ilgileniyordu. Patronun kurbanı olmasına izin vermemeliydi. Soyunma odasına baktı. Gurur içerideydi. Gurur29 derlerdi ona. Gümüşhaneden hemşehrisiydi.

+Gurur

-Efendim ağabey

-Ne yapıyorsun. Nasılsın

- Akşam maçım var. Dimeşkiyi yerle bir edecem. Lanet şam çocuğu!

+ Gurur o maça çıkma

Gurur duraksadı. Günlerdir beklediği maçtı. "Neden " diye sordu.

+Gurur çok tehlikeli bir şey. Bu maça çıkma.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUMARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin