Beni Birakma Bölüm 2

68 5 2
                                    

Meleğin ağzından;

Okula geldiğimde ders zili çalıyordu. O kadar yorgundum ki merdivenleri çıkmaya üşenmiştim. Hem daha dersin başlamasına 15 dakika vardı. Okulun bahçesinde boş bir bank görünce koşarak o yöne doğru ilerledim.

Can'ın Ağzından

Bahçede bankın üzerinde uyuyan bir kız görmek garibime gitmişti. Ben de merakıma yenik düşüp banka doğru yürüdüm.

O kadar masum uyuyordu ki kıyamayıp banka oturdum ve başını dizime koydum. Ardından saçlarını okşamaya başladım.

Melek'in Ağzından ;

"Napıyorsun sen be?"

Karşımda saçımı okşayan bir meteor görmek garibime gitmişti. Hele de o meteor başımı dizine yaslayıp saçlarımı okşuyorsa.

" Şey....ben seni öyle görünce.....çok masum uyuyordun....ben de dayanamayıp....saçını okşamaya başladım. "

Can' ın Ağzından;

"Deli manyak pis sapık. Ben senin bildiğin kızlardan değilim. Ama hata bende. Sen niye gelip bankta uyuyorsun ki. Zaten gelip senin karşında niye bunları konuşuyorsam. Salak Melek. Aptal Melek. Hata bende."

Deyip kafasına vurmaya başladı. Ayağa kalkıp yanına gittim ve ellerini tuttum.

"Neden vuruyorsun kendine. Elin acır."

Melek'in Ağzından ;

Hayır Melek. O ne kadar taş meteor Yunan tanrısı kaslı bir yağuşuklu olsa da kendini ona kaptırma. O da seninle bir gün takılır sonra bırakır.

" Sen kimsin de benim elimi tutuyorsun. Hoşt ayol. "

" Sakin ol. "

" DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN. BU HAFTASONU OKUL KAMPI VAR. KATILMAK İSTEYENLERİN MÜDÜR YARDIMCISINDAN FORM ALIP DOLDURMALARI GEREKLİ."

" Gelecek misin? ".

" Hı?"

" Kamp diyorum. Gelecek misin diyorum. "

" Sen gelmezsen neden gitmeyeyim?"

" Benimle derdin ne?"

"Bilmem. Çok gıcık taş meteor kas yığınısın. "

" Bana iltifat ettin. "

" Ne?"

" Taş meteor kas yığını dedin?"

"Onların yanına egoisti de eklemeyi unutma tamam mı?!" Dedim ve hızla onun yanından ayrılıp okula doğru ilerledim.

Can'ın Ağzından ;

Güzel kızdı. Güzel olmasının yanında bir o kadar da aptal.

"Naber abi? Pek bi düşünceli gördüm seni?"

" Sabah bi kızla tanıştım. Bankta uyuyordu. Ben de acıyıp yanına gittim ve kafasını dizlerime koyup saçlarını okşamaya başladım. Sonra uyandı. Bir sürü saydırdı falan."

"Abi bir şey söyleyeceğim ama kızma. "

" Söyle. "

" Abi sen bu kızdan hoşlanıyorsun. Ondan bahsederken nasıl yüzün gülüyor farkında değilsin. "

" Saçmalama lan. Yok öyle bir şey. "

" Her neyse. Geliyor musun kampa tabii ki. "

Okul yine tüm sıkıcılığıyla bitmişti. Yarın kamp vardı. Valizimi hazırladım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Umarım ikinci bölümü beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz vote tuşuna basabilir misiniz? :)
Diğer bölümde görüşmek üzere
:*

Beni BirakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin