Herkese merhabalar. Bu benim wattpaddeki ilk hikayem. Umarım beğenirsiniz.
Ayrıca bir şeye değinmek istiyorum. Bölümleri bilgisayardan yazmayıp telefondan yazarsam bazı harfleri doğru yazamıyorum. Çünkü telefonumda bazı harfler eksik.
Karakterlerimiz:
Melek Kılıç : Demet Özdemir
Can Aksu : Berk Atan
Ömer Can: -
Gizem Yılmaz: -
Melek'in Ağzından;
Lanet alarm. Kim bulduysa alarmı Allah onun cezasını versin. Çok Amin.
Okula gitmek çoğu öğrenci gibi benim için de işkenceydi. Saçma salak hareketler yaparak yataktan kalktım ve banyoya doğru dans ederek yürümeye başladım. Madem okula gitmek işkenceydi o zaman bunu eğlenceli hale getirebilirdik değil mi?
Banyoya gittiğimde yüzüme soğuk su çarpıp dişlerimi de fırçaladım. Saçımı da taradıktan sonra banyodan çıkıp kıyafetlerimi giydim. Çantama da gerekli gereksiz bir kaç eşya attıktan sonra merdivenlerden aşağı indim.
Bahçeye çıktığımda ablam dışarıda çiçekleri suluyordu.
" Günaydın gerizekalı ablacağım."
" Sana da günaydın beyinsiz kardeşim. "
" Şükrü abi nerede ya. Okula geç kalacağım. "
" Şükrü abi hastaymış. Okula yürüyerek gitmek zorunda kalacaksın. Nihahahhahahaha. "
Ablamın attığı daha doğrusu atmaya çalıştığı kötü kadın kahkahasına yüzümü buruşturdum.
" Abla inşallah sevdiğin diziyi yayından kaldırırlar. "
"Melek hemen Tövbe de."
" Demeyeceğim."
" Melek!"
" Aman be. Tövbe. Senin yüzünden okula geç kalacağım gerzek. Hadi bay bay. Inşallah yağmur yağar da bütün suladığın çiçekleri boşuna sulamış olursun. "
Ben bahçe kapısından koşarak çıkarken arkamdan hala ' tövbe de kız' diye bağırıyordu.
Yola çıkıp kulaklıklarımı taktım. En fazla 15 dakikadan okuldaydım. Mabel Matiz'in sesi kulaklarımı doldururken huzurla gülümsedim.
Can'ın Ağzından;
Alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Oflayarak yataktan kalkmaya çalıştığımda ayağım yorgana takıldı ve yeri boyladım.
Söylene söylene banyoya gittiğimde yüzümü yıkadım. Tekrar odaya geldiğimde kıyafetlerimi giydim. Elime de bir kaç gerekli kitap aldıktan sonra mutfağa gittim.
Mutfağa girip tekrar çıkmam 2 saniyemi almıştı. Çünkü mutfak o kadar dağınıktı ki. Öküz Ömer kesin yine yemek yapmaya çalışmıştır.
Ömer' le birlikte öğrenci evinde kalıyorduk. Aslında iyi bir insandı. Ama iyi bir insan olmasının yanı sıra oldukça öküz ve dağınıktı.
Evden hızla çıktım ve okula doğru yola koyuldum.
Birinci bölümü fazla uzatmak istemedim. Umarım beğenmişsinizdir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Birakma
AcakBu hikaye kaderleri neredeyse aynı yazılmış iki aşık genci anlatıyor