Her yaz okullar kapanır kapanmaz Kuşadası'na yazlığa giderim . Her yaz giderim gitmesine ama o geçirdiğim günlere tatil mi dersiniz yoksa düzene girmiş maraton günler mi bilinmez . Hatta biraz bahsedeyim ,
- akşam 20.30 evden sahile Hareket
- Istikamet güzelçamlı gece pazarı
- sahil psikolojisi ( boş bank buldum mu çökecen ) :)
- 22.00 gibi çiğköfteci amcamızın yanına Gidiş
- çiğköfte alınır ve deniz kenarına gidilip bir güzel mideye indirilir
- bazı günler Çiğköftenin yanına midye ve bol acılı Mısır da eşlik edebilir
-23.00 eve doğru hareket
-23.30 eve GirişIşte neredeyse tüm yazım böyle geçer.
Arada sırada gelip tanışmak isteyen erkekler olduğu zaman azıcık bi hareketlilik olur rutin tatilimizde ama geri kalan zamanlar anlattığım şekil ilerler .
Bu arada biraz geç oluyo ama ben MASAL , 17 yaşında lise 3 e geçen ergenlikten çıkmış sayılan bir genç kızım . Aramızda kalsın ama bazen hala ergen tavırlar sergileyebiliyorum ama tabi çok nadir . Aslında yaşıma göre çok olgun olduğumu söylerler ve daha büyük gösterdiğimi . Bu kimi zaman başımı derde sokabiliyor ( büyük gösteriyor olmam ) , fakat şimdiye kadar çok büyük bi sıkıntı olmadı bundan sonrada olmaz herhalde .
Şimdi gelelim ilk aşkım a . Adı umut , umudum .
Bu seneki Rutin yaz tatilimin bir anda Başrol oyuncusu olan kişi , Biranda tatilimin son haftalarında gitmeme sayılı günler kala hayatıma dahil oldu . Iyi ki de oldu acısıyla tatlısıyla o benim ilk aşkım yani ne kadar ona öfkeli olsam da onun yeri bambaşka .Masal'la umut ' un hikayesini dinlemeye ve bu deli kızın hayatına ortak olmaya hazırsanız başlıyorum biz'i sizlere anlatmaya ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk aşkım ...
Romance17 yaşında henüz hiçbir Erkeğe karşı gerçek duygular beslememiş , bi o kadar da gerçekten sevmek ve sevilmek isteyen bir genç kızın hayatının ortasına pat diye Düşen biri ve Yaşananlar ...