Ajunsi la aeroport am urcat in avion si imediat am observat ca este unul particular ( numele lui de fam era scris pe tot avionul . Ne.am asezat la locuri si m.am facit comoda in scaunul moale in scurt timp i.am simtit mana peste a mea semn ca vrea ceva, cand mi.am intors privirea el zambea si m.a pus sa ma scol in picioare, nu mare mi.a fost mirarea cand m.a pus in poala lui.
Mi.am lasat capul sa cada pe unarul lui si mainile sa.i onconjoare trupul.
Acesta mi.a sarutat crestetul si si.a asezat capul peste al meu .
Boby pov
-Unde o sa stam in Londra? Ma intreaba ea
-La una dintre casele mele!
-Una dintre case ? Spune ridicandu.si privirea .
I.am luat barbia intre 2 degete si am sarutat.o . In sfarsit a mea .
-Da iubire trebuie sa iti mai spun cv despre mine.
Si am inceput sa.i pov tocmai de cand eram mic si pana cand parintii m.au parasit si a trebuit sa am singur grija de mine (deoarece eram obraznic si nici o ruda nu ma vroia)pana la varsta de 9 ani umbland si cersind pe strazi .
Jenn avea o fata asa trista si vroiam sa o detensionez asa ca am sarutat.o in semn ca e ok.
-Iubito nu fii trista, de cand ai aparut tu in viaţa mea totul s.a schimbat numai in bine , ma simt un om mai implinit cand stau si te privesc si imi dau seama ce fel de persoana esti . O fata sincera , draguta, baietoasa ,curajoasa , iubitoare si cu capul pe umeri , care nicioda nu da inappi de la ce face si are multa incredere in cuvintele sale .
Pe urma am sarutat.o numai cum eu stiu .
A rosit si si.a lasa privirea in jos , am inceput sa rad de timiditatea ei si mi.a dat un pumn jucaus in umar .
Imediat o bubuitura s.a auzit si am strans.o la mine in brate sa o progejez.
≧ω≦≧ω≦≧ω≦≧ω≦≧ω≦≧ω≦≧ω≦≧ω≦≧ω≦≧
Vreau cateva pareri de la voi si as aprecia sa fiti sinceri si sa nu jigniți .
Va pup ('ε` )♡