2.Bölüm

104 28 18
                                    

Herkese çok teşekkür ederim bu kadar beğinileceğini bilseydim daha önce yazardim. Sizleri öpuyorum ve  hikayelerinizi okuyorum :)

Üzgünüm o taş dediğim çocuk psikopat Luke'muş.Luke benim okulumda psikopat,kavgacı biri ve hiç yüzüne bile bakmam çünkü eğer bakarsam dayak yiyiebilme şansım çok yüksek ve dayak yemek hiç istemiyorum. O yüzden onu tanimiyormus gibi yapmak zorundayım.Neyse Luke bana ben ona bakarken hemen gözlerimi yere indirdim ve yerdeki  fayansı incelemeye başladım.O sırada Justin bana bağırdı aslında anırdi ve yanıma gelip. "Baş belası bugün birlikte takilmaliyiz  babam seni yanlız bırakmak istemiyor" dediğinde ben Justine icimdem bin tane küfür ediyordum ki Luke'un bize baktığını gordüm.Son rütuslari yapıp merdivenden inecekken Justin'nin Luke 'la tokalaştigini ,tanışmalarıni izledim. Daha ben Luke'a bakamazken Justin hazretleri Luke 'un gözlerinin içine bakıp adımı söylüyor. Bir dakika  ne!? "Evet bu baş belası destiny ama kısaca destin " Ben hala bunları diyen Justine bakıp aklını mi kaçırdın e be çocuk diyecektim ki o sırada Luke'un elinin bana uzandığıni gordüm ve hemn Justine bağırdim"hızlı olmalıyız Ally aşağıda ve ben saçlarımi seviyorum"diyerek Justin in kolunda tutarak merdivenlerden aşağı inmemizi sagladim ama inerken de kalbim cok kötüydü acaba korktuğundan mi? yoksa onu görüp sasirmam mi ?

Tam binanın kapısıni açtık Ally "5 dk daha bekletseydin saçlarını kazitacaktim Destin" kızgın bir  şekilde soyleyince korkmadim değil valla.Tam arabaya oturacakken Ally"Justin? "diyerek meraklı bir ifadeyle sordu." Sen nereye Justin hazretleri?"derken bana dönüp sessizce "Bu niye geliyor ki hani kizkizaydik bugün ?" diyince bende sessizce "Maalesef Ally babam Justin i beni koruması için gonderdi" dudaklarimi buzerek dediğimde Ally"Allahım sen Justini bize bela olarak mı verdin" diyerek soylerkene Justin dudak buzerek "Beni de sevin" diye bagırinca ben ve Ally gülme krizine girdik ve Ally arabayı yola sürmeye başlamıştı bile 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

❤Saçma Aşk  ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin