Şiddetle başlayan hazlar şiddetle son bulurlar. Ölümleri olur zaferleri,ötüşürken yok olan ateş ve barut gibi...
Kadın elma ağacının altında uzanan minicik oğluna baktı. O kadar güzel kokardı ki oğlu aynı babası gibi ,o kadar güzel gözleri vardı ki oğlunun ve oğlu o kadar çok benzerdi ki babasına yüz metre öteden babasını tanıyan herkes onun oğlu olduğunu anlardı.
Oğlu şimdi üç yaşında idi. Babasını hiç tanıyamamış üç yaşında bir çocuk. Doğuda sevmek neden günahtı neden haramdı ki ne suçu vardı kadının sadece sevmişti adam kadını sadece sevmişti kadın adamı. Bir hazan zamanı başlamıştı onların aşkı ve bir hazan zamanında hunharca kanlı bir şekilde son bulmuştu. Adam şimdi kadına göre cennette idi ama kadın cennetinden mahrum kalmıştı.
Kadın adamla yaşadıkları son anılarını hatırladı daha beş aylık hamile idi oğluna canı yeşil erik çekmişti. Adam kıyamamıştı canından çok sevdiği kadına zaten kıyamazdı adam bu kadar güzel bir kadına. Sabah daha gün yeni yeni doğarken adam kadına erik almaya gitmişti .Geldiğinde bu dünyada sahip olduğu tek kadın, onun kadını, onun karısı, onun oğlunun annesi, onun tek aşık olduğu kadın adamın yaptığı hamakta elma ağacına bakarak yatıyordu.
Adam gitti kadının yanına alnını öptü aşkla sonsuz bir aşkla. Kadın da adamın gözlerine baktı aşkla her yeri yakıp kavuran bir aşkla.
Adam hamak da kadının ellerini öpe öpe bezdirdi kadını ama hala vazgeçmedi kadının ellerini öpmekten. Sanki adam biliyordu bunun kadın ile yaşadıkları son gün olduğunu. Kadını doyasıya öptü, kokladı ve kadını içine hapsetti.
Ölümdü adama kadının gözleri, haramdı en büyük günahı idi adamın kadın. Ama kadın adamın en büyük günahı olduğu gibi tanrıdan adama verilen en büyük ödül idi.
Adamın elleri haramdı kadına en büyük hayali idi kadının bir gün o ellere sahip olması. Günahtı adamın elleri tutamazdı kadın o elleri, günahtı adamın gözleri kadın o gözlere bakamazdı.
Adamla kadın bir birlerinin en büyük günahı en büyük sevabı tek sahip oldukları varlıklarıydılar.
Adam kadının gözlerinde kaybolmuş yıllardır aranıyordu kadında adamın sözlerinde var olmuş adamdan geriye kalan tek varlık için yaşamaya devam ediyordu.
Burda sevmek neden günahtı?
Adam kadını koşulsuz sevmişti oysaki burada aşık olmak neden bu kadar zordu kadın adamı ölesiye sevmişti oysaki.Kandı buranın taşı toprağı ölüm kokardı her sokağı her caddesi. Adam bir kez öldü kadın yokken ama kadın her gün öldü adamın yokluğunda.
Kadın sokakta yatmıştı günlerce aç susuz. Tek başına doğurmuştu minik oğlunu. Kadın ölmüştü her gün adamın yokluğunda ama olsun tutunmuştu adamın mezarına. Mezarıda onun gibi idi bahar kokardı adam gibi kokardı. Kadının onu düşünürken bile gözlerinden kalbinden adam damla damla oluk oluk aktı kimse bilmedi kimse görmedi.
Bu kitap benim tam 2 sene önce katıldığım bir yarışmada ödül almamı sağlayan bir kitaptır. Eğer beğenirseniz oy verin ve beni tanıdıklarınıza önerin çok sevinirim.
Eksikler olabilir çünkü bu yarışmaya 10 yaşımda katıldım.
Birde kapak için yardımcı olur musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazan Vakti
RomanceAşkları bir hazan vakti başladı ve bir hazan günü sona erdi. Burada sevmek neden günahtı? Tek bir suçları vardı birbirlerini çok sevmek.