İlk görüşte aşk çoğu insana saçma geliyordu oysa aslı ve cem'in aşkı üniversite yıllarında aslı'nın cem'i kampüste görmesiyle başlamışdı ilk göruşte aşk . Aslı o zamanlar aşk'a pek ilgi göstermezdi hatta annesi bile 'kızım yokmu bir erkek arkadaşın derdi' hep aslı 'anne aşk kadar saçma bir duygu yoktur' derdi bu yüzden aşk aslı için yoktu. Ve can'a gelelim can birçok kız arkadaşı olmasına rağmen hepsiyle lay lay lom havasındaydı ne kadar mutlu gibi gözükse bile içinde gerçek aşkını bulabilecekmi kuşkusu vardı. Aslında bu iki karakterimizde birbiri için yaratılmış gibiydi ve dönelim aslının cemi gördüğü ana aslı o günden sonra cemi bir türlü kafasından çıkaramamıştı hata o günün akşamı cemi sosyal medyadaki hesaplarına bakmıştı sonrasında 'bu çocuk çok havalı benle işi olmaz ' gibi cümleler kurmaya başlamıştı ve o gece öyle geçti. Sabah aslı 1 saat erkenden uyanmıştı gündelik makyajından daha fazlasını yapmış hatta pek sevmediği saçlarını bile yapmıştı. Evden çıkarken annesi 'kızım bu halin ne demesiyle' aslı 'ne oldu kötümü olmuş' diye karşılık verdi annesi 'yok yavrum sen bu kadar süslenmezdin ne olduda bu kadar şıksın dedi' aslı ' ne alakası var anne gündelik makyaj ve kıyafetler deyip evden çıkmıştı. Aslı kampüse gitmek için sabırsızlanıyodu sonunda kampüse gelmişti daha dersinin başlamasına varken kampüsün kantinine gitti. Telefonda vakit geçirirke aynı sınıftaki l arkadaşı irem gelmişti iremin 1 seneden beri çıktığı kerem vardı. Keremde canın en yakın arkadaşıydı irem aslıya akşam işin varmı keremle gezicez dedi.aslı yok ya hem tek başıma napıcam dedi irem yok kızım keremin arkadaşı canda gelicek dedi.aslı canı duymasıyla tamam olur dedi ve derse girdiler.ve o arada kerem canı arayıp 'kanka akşama geliyosun demi diyerek canda tabi olum hem bakarım kimler varmış der kerem bu arada kanka iremin arkadaşı aslıda geliyomuş der can farketmez bana kanka der ve telefonu kapatırlar.aslının ve iremin dersleri biter irem keremi arayıp kerem akşam kaç gibi gelirsin der kerem 7 gibi fln gelirim der tamam deyip kapatırlar. Ve aslıyla irem saatlerce hazırlanırlar ne giysek saçımızı nasıl yapsak gibisinde cümleler kurarak sonunda hazır olurlar ve akşam saat 7 de zil çalar ve keremle can arabayla kapının önündedirler.