Otelden çıktığımızdan beri yerimde duramıyorum zıplıyorum. Ya ben Lina Barkın baskıcı ailesini ezip geçip hayallerimin peşinden gidiyorum şaka gibi geliyo kulağa. Asıl aklımı kurcalayan soru şu ailem koreye gittiğimi duyunca ne tepki verecek önüme ne gibi engeller koyacaklar ama ne olursa ne engel koyarlarsa koysunlar asla vazgeçmeyeceğim. Şimdi tek yapmak istediğim gidip Edayla dedikodu yapmak. Eve gittiğim gibi koşarak Edaya sarıldım ve sevinç dansımızı yaptık. Eda koreye gideceğimi öğrenince ağzı açık kaldı üstüne bide SM de çalışacağımı stajer olduğumu duyunca kısa süreli baygınlık geçirdi ee yani kızda haklı şimdi. Bidaha bayılsa yeridir dime . Kendine gel Lina egon tavan yaptı ben yine saçmalamaya başladım tabi kendi kendime konuşmalar felan
1 saat sonra
Eda kendine geldikten sonra aklıma çok güzel bi fikir geldi -Eda kızım varmısın şu iki günü Egenin burnundan getirmeye ?
-Varım be hakediyo dinozor burunlu kertenkele kulaklı ne olduğunu çözemediğim pislik varlık da ne yapacağız?
Edan'ın bu lafı üzerine kahkaha attım Egeye gelecek olursak eski sevgilim daha doğrusu ilk sevgilim beni aldatmıştı 2 ay oluyo ayrılalı ayrıldıktan sonra pişman olsada son pişmanlık fayda etmez be gülüm aslında saçlarını tek tek yolup bacaklarını da ağdayla almak lazım ama sakin lina içindeki mahalle kadınını bastır.
Edayı da evden alıp çıktım.
Egenin evinin önüne geldik gerizekalının spor arabası bide yetmezmiş gibi kendine özel villası var
Aklıma ilk gelen fikirle sinsi sinsi sırıtmam bir oldu onun arabası çok değerlidir ve hatta bebeğim diye sever ve ben senin bebeğini ojeyle boyayıp camlarına rujla yazı yazıp üzerine de 2 yumurta kırmazsam bende en adi şerefsizim.
Edayla işimizi bitirdikten sonra bide dudağımızı kırmızı rujla boyayıp kapıya iz bıraktık daha sonraysa Egenin yedek anahtarları koyduğu yerden anahtarları alıp eve girdik bekle bizi Egecik sana neler yapacam....Kış uykusuna yatmış olan egenin bacağına önce ağda bantlarını yapıştırdık daha sonra ojeyle tırnaklarını boyadık ve uzun saçlarına sakızı yapıştırdım. Bu kadarı fazla ama haketti sabah kalktığında yüz ifadesini merak ediyorum ağda bantlarını çıkardığında yüz ifadesi 10 yıl gülmeme yetecek cinsten olacağına eminim.
Ve yapmam gereken son şey küçük kız kardeşimi görmek ve eşyalarımı toplamak.
1 saat sonra...
Bahçe duvarından gizlice atladım popo üstü yere düştüm...
Doğruca odama girip ilk bavula ne bulduysam doldurdum ve zar zor kapattım 2.bavula kıyafetler pijamalar 3.bavula ayakkabılar çoraplar takılar makyaj malzemeleri saç maaşları ve son bavula notalarım bilgisayarım tabletim elektironik eşyaları koydum bavulları bin bir güçlükle bahçe duvarından firlattim içeri girip küçük kardeşimi öpüp onun için olan oyuncağı yanına bıraktım...
Elinde tavayla beni bekleyen hafize teyzeye yakalandım kedisi yardımcımız olur elinde büyüdüm
Hafize teyze: kızım gece gece ne işin var gizli gizli diye sorunca yanıt vermeden yanağına iki sulu öpücük kondurup kaçtım.
ERTESİ GÜN
Ahh sonunda uçaktan iniyorum 10 saat süren yolculuğun ardından koreye ilk adımımı atıyorum bavulların olduğu bölüme giderken birinin çarpmasıyla durdum gözlüğü ve maskesi vardı özür dileyerek geçti gitti daha sonra hyun beyin yanına doğru ilerledim OHA OMG VIŞŞŞŞ EXO MU O EXO HANİ BİZİM PRENSLERİMİZ Lay, Chen,D.o,Tao,Suho,Luhan,Xumin ama sadece 7 kisiler Hyun beyle konuşuyorlar diğer 5 i nerede diye düşünmeden edemedim exo nun yanına doğru ilerlemeye devam ettim yani Hyun beyin yanına.
Hyun bey beni görünce "Lina buraya gel " diye seslendi oraya doğru ilerledim
Hyun: Bu Lina yeni stajerimiz
Hemen ardından
Luhan:Korece biliyomu?
Lay:Nereli?
Chan:Avrupalılara benziyo
Tao:Bizi anlıyomu
Xumin:Adı neydi?
SUHO:Beyler tamam sakin
O sırada D.o elini uzattı
- Merhaba ben D.o...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLERİMİN PEŞİNDE
Novela Juvenil20 YAŞINDAKİ LİNA HAYALLERİNİN PEŞİNDEN GİDİYO BAKALIM O ZORLU YOLDA NE GİBİ SÜPRİZLERLE KARŞILAŞACAK...