פרק ~2~

141 11 2
                                    

אמה ואני בדיוק נכנסנו למועדון וקבענו שהיא תהיה האחראית בנינו.(בינינו רק לה יש רישיון אז אין לה כל כך בררה(: )

והלכנו לבר אני הזמנתי טקילה ואמה הזמינה קולה זירו.

המועדון היה בדיוק כמו שחשבתי שהוא יהיה מלא אנשים שיכורים,בנות נמרחות על בנים.מועדון רגיל.

אחרי בערך חמש שוטים(או יותר אני כבר הפסקתי אחי הכוס השלישית) נכנסתי לרחבה ואז איזה שלושה בחורים נמרחו עלי ואם לא היתי שיכורה עד מעל לראש אני מחטיפה להם כפות כל כך חזקות שהם לא ידעו מאיפה זה בא להם.ואז אמה העיפה אותם(תודה אמה) ואז היא הלכה לשירותים.

הלכתי לבר ולקחתי עוד שני שוטים של ויסקי ובשלב הזה היתי כבר מחוקה לגמרי ואז היה בחור אחד שבא אלי והוא היה לי מוכר.

"מאיפה אתה מוכר לי?"

"לא יודע" ענה בתמימות.

*לפני חודש*

התעוררתי בחדר סטרילי ולא זכרתי מה קרה אני רק יודעת שזה לא היה משהו טוב...

ישר הבנתי שאני בבית חולים אני רק זוכרת עיניים כחולות זוהרות כמו של גחליליות בלילה וזהו.

*היום*

"אני ממש בטוחה שאתה מוכר לי בטוח שלא נפגשנו לפני כן???"

"כן אני בטוח"

ראיתי בעיניים שלו שהוא שיקר אבל אני הייתי מחוקה עד התחת אז לא היה לי ממש אכפת.

"רוצה לרקוד"שאלתי בתמימות והוא צחק.

"טוב אם לא בא לך אל תצחק עלי חצוף!!" הרגשתי את הדם שלי מתחמם בעורקיי.הוא באמת עצבן אותי.נראה לי.

"טוב סליחה אני מצטער"ענה"אני רוצה לרקוד איתך יאללה בואי לרחבה"לקחתי עוד שוט וירדתי מהכיסא שהיה גבוה לי קצת עם עקבים.

"יאללה בוא"צעקתי לו וצחקתי תוך כדי לא יודעת באמת יש לי תחושה שהכרתי אותו כי לידו אני מרגישה יותר שמחה.

אני זוכרת שהלכתי לקחת עוד שוט אחרי שישבנו על הספה שהייתה שם והוא עצר.

"אני אביא לך"אמר וקרץ וחיוך טיפשי היה מרוח לי על הפרצוף אבל לא היה לי אכפת רק הייתי שמחה.והוא חזר.

"תודה" אמרתי אבל משהו הרגיש לי לא טוב אחרי ששתיתי את הכוס בשלוק מהיר כי פתאום הרגשתי מסוממת.

בוא נצא צעקתי ושמעתי צחוק יוצא.ממני?אני לא צחקתי כבר איזה חודש מאז שחזרתי מהבית חולים בלי לזכור מה קרה ערב לפני. זה שיגע אותי אבל באותו רגע לא היה לי אכפת.

יצאתי החוצה מהמועדון ושלחתי לאמה הודעה שאני הולכת עם בחור ממש חמוד.היא שלחה לי:טוב,אבל תיזהרי את לא רוצה לחזור ללפני שלוש שנים :).

-אל תדאגי- שלחתי לה.

"טוב יש לך אש?"שאלתי.

"את?מעשנת?"הוא צחק

"מה אתה רוצה זה מפתיע אותך שאני מעשנת?"

"לא מה פתאום"הוא אמר בפחד.צחקתי.

"קחי" אמר ונתן לי מצית

"תודה"חייכתי והדלקתי את הסיגר ופתאום הרגשתי לא טוב.

"תחזיק אותי"צעקתי לו בפחד

"מה את עד כדי כך רוצה אותי?"

לא יכולתי לעשות כלום הייתי משותקת ונפלתי וצעקתי .

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

טוב אז בנבנות מה קורה?

אז שבת שלום ושנה טובה תראו את הספר הזה ואת הספר

אתה הסם שלי


למה כל זה מגיע לי??Where stories live. Discover now