פרק 6

60 7 2
                                    

אז חג שמח לכולם!

אז חג שמח לכולם!
אני ממש מקווה שאתן אוהבות את הסיפור עד עכשיו ושלא הפסקתם לקרוא אותו אפילו שלקח לי מלאא זמן להעלות פרקים אז חטאתי ואני מבקשת סליחה ומחילה ואני עושה את זה במעשים עם פרקים חדשיםםםםם✌
אז תיהנו מהפרק
דרך אגב חמודות עד שאני לא אראה על הפרק הזה 10 הצבעות ו5 תגובות אין פרק חדש
אז תיהנו מהפרק

פרק 8

"אני לא מאמינה שהיא באמת עשתה לך את זה!" אמרתי במעט כעס עליה אין לי מושג למה אפילו "אני ממש לא מבינה למה היא עשתה את זה . למה היא פגעה בך?" שאלתי בלחש בכעס כאב וצער מעורבים ביחד.
התקרבתי אליו בצעדים מהססים ובראש מושפל.
גם הוא התקרב אלי עד שהרגשתי את הנשימות החמות שלו על עורפי.
"הביטי בי" אמר לי בקול רך ולא יכולתי לזוז.אני עדיין מעכלת רץ מה שקורה כאן עכשיו כי זה לא נכון אבל זה מרגיש כל כך נכון.
כשלא עניתי לא הוא הרים את סנטרי בעדינות כדי שנוכל להביט זה בעייני זה.
העיניים שלא כל כך יפות ירוקות צבע כזה עוד לא ראיתי מימיי אני יכולה להביט בעיניים שלו שסוחפות איתן מלא רגשות מעורבים שאני יכולה לראות.
התחלנו להתקרב אחד לשני להתקרב ולהתקרב (הערת הכותבת:איזה מרגששש )
עד ששפתינו נפגשו בהתחלה הנשיקה הייתה עדינה ופשוטה ומהר מאוד זה הפך לנשיקה סוערת ומרגשת.
התנתקתי מהר ממנו והשפלתי מבט.
"למה?למה עשית את זה!" החל לדבר איתי הקול תקיף "למה גרמת לי לנשק אותך ובאמצע התחרטת?למה גרמת לי להרגיש כלפיך רגשות אם לך אין כאלה למה!"
"אני בחיים לא אמרתי שאין לי רגשות אליך!ובחיים לא הייתי עושה את זה לך כי אם אני לא הייתי רוצה אז הייתי אומרת לך את מההתחלה ולא באמצע ולא בסוף אז אל תצעק עלי" אמרתי את שלוש המילים האחרונות בנפרד כדי שהוא יבין כמה הוא לא צודק כמה אני רוצה לגעת בחזהו השרירי ובשערו בצבע שחור פחם
כמה אני טובעת רק מלראות את עיניו הירוקות המושלמות כמה אני רוצה להרגיש שוב את שפתיו אבל אני לא יכולה לעשות את זה..
אם כמה שאני רוצה אני לא יכולה
התחלתי לבכות חרישית ויצאתי מהבקתה שביער כדי להסתובב מעט ולראות את הנוף כי לא באמת יצאתי מהבקתה הזו עד עכשיו התחלתי לסובב בכדי לרוקן את הראש ואז הרגשתי מסוחררת מעט ודקירה קטנה וכמעט שלא מורגשת בגבי התחתון.הרגשתי כאב חד בכל הגוף שלי והרגשתי שבכל תנועה שאני עושה אני עומד להתפוצץ מכאב.
החלטתי לשבת להירגע על הדשא הרך וכאב ראש חד נכנס לראשי מה קורה לי.
התחלתי לראות כתמים שחורים בשדה ראיתי והתעלפתח.

***************** ^_^
אז מה קורה בנות אז מה קרה לה? תראו בפרק הבא ותזכרו עד שאין 10 הצבעות ו5 תגובות אין פרק חדש אז תמהרו להצביע חג שמח

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 14, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

למה כל זה מגיע לי??Where stories live. Discover now