Aarde

51 3 0
                                    

Maaaaam maaaaaam MAAAAAAAAAAAM!! Ja lieverd? Help help!! Wat is er aan de hand popje?? Er zit een spin op mijn kamer! O nee toch ik kom eraan! De grond begint te trillen en mijn moeders ogen worden rood. Mam is alles goed? Er kruipt een schim uit haar mond en mijn moeder valt neer op de grond. Dan breekt de grond open en mijn moeder word opgeslokt. In de verte hoor ik earth water fire air earth water fire air earth water..... Het blijft zich herhalen met een luid gekrijs er doorheen mijn hoofd bonkt en ik kan ook wel door de grond zakken!
Dan schrik ik wakker wat een opluchting het was maar een droom...
Ik kijk op mijn wekker en 4:15 ik zucht en loop naar beneden. Mam? Ben je nog wakker? Papa? Ik hoor mijn vader snurken. Ik loop er heen en schud hem een beetje heen en weer. 'Huh euhhm ben je nog wakker Nina? 'Vraagt mijn vader. Eu nee ik heb weer eng gedroomd. 'O alweer hetzelfde?'vraagt mijn vader. Ja het blijft zich weer herhalen dit is de 5e keer deze week wat zou het betekenen?
De volgende dag op school vraagt mijn vriendin Anna waarom ik zulke grote Wallen heb. Ohw gwn slecht geslapen. Anna zegt:'Nina wat is er nou je doet de laatste tijd zo raar je kunt me alles vertellen hè!'
Smiddags als we vrij zijn ga ik met Anna mee naar huis en gaan we met haar hond naar het bos. Eenmaal in het bos aangekomen huppelt haar hondje vrolijk in het rond. Maar helaas begint ze er weer over Anna zegt:'wat is dat nu de laatste tijd?'
Ik leg haar uit dat ik raar droom over familie die me dood wil .ik heb haar alleen niet vertelt over de herhalende woorden. We lopen verder en ineens zie ik daar wat gloeien. Hee zie jij dat ook. En we lopen er heen ineens komt er een vel licht vanaf. Even later wordt ik naast Anna wakker .beide zwijgen we over wat er die middag was gebeurt.
De volgende dag is Anna niet op school gekomen ze reageert niet op haar app en heb haar ook niet gezien toen ik langs haar huis fietste om te zien of alles goed met haar gaat.
Een paar dagen later is ze nog steeds niet op school geweest en heb niets van haar gehoord dus ik besluit om bij haar langs te gaan. Haar moeder opent de deur . Ik vraag is Anna thuis? 'Anna.. Euh er woont hier geen anna sorry ik denk dat je hier verkeerd bent. 'Als ik naar huis fiets hoor ik een vreemd geluid. Ik stop even. Het lijkt of iemand me roept de stem komt met bekend voor. Dan springt Anna uit de bosjes en stormt op me af. Ik schrik en vraag waar ze was? Ze vertelt: 'ik kwam thuis van het bos en mijn moeder werd helemaal boos en beschuldigde me van diefstal van mijn hond. 'Ik zei voor de grap: 'Jij ook goede middag mam.'Mijn moeder schreeuwde :'wie denk je wel niet wie je bent weirdo. Ik rende naar het bos ik was overstuur en boos waardoor ik met mijn handen zwaaide. Toen barste de grond open. Ik vond het raar en maakte nog een beweging en het gebeurde weer. Ik ben er een beetje op gaan oefenen !ik ben niet op school gekomen omdat niemand met toch zou herkennen. Ik vraag bezorgt maar waar moet je nu heen? Je mag wel bij ons zolang blijven!!

Nu begrijp ik pas waarom niemand op school haar miste ,ze bestaat niet meer?!
Gedachten dwalen door mijn hoofd komt het door dat licht? Heb ik ook speciale krachten?

Earth,water,fire,airWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu