Untitled Part 3

139 12 1
                                    

Probudil mě paprsek slunka, který procházel přes škvírku v žaluzii. Protáhla jsem se, promnula si oči a podívala se vedle sebe, kde jsem uviděla, jak si Josh spokojeně dřímá.

Pousmála jsem se, zvedla se z postele a šla do vedlejší místnosti, kde byl obývák.

Koukla jsem se na mobil a bylo 10 hodin. Dnes jsem se mohla prospat déle, jelikož je víkend.

Pustila jsem si televizi, kde právě vysílali moji oblíbenou pohádku.. Tom a Jerry.

Přijdu si jako přerostlé dítě, ale pohádky jsem vždy milovala. Koukaly jsme se na ně společně s Mell. Mell.. „Mell, panebože, vždyť to byla ona!" vypískla jsem, ale tak, abych neprobudila tu spící dušičku vedle. Zadala jsem si do vyhledavače 'Melissa Benson'. No jasně. To je ta holka, kterou jsem včera viděla na facebooku a byla mi tak povědomá.

To víte.. jedno jméno a přinese Vám milion vzpomínek. Podívala jsem se na její fotky.

„Pořád tak krásná.." povzdechla jsem si a pousmála se nad fotkou, kde se usmívala a culila se.

Zarazila jsem se ale nad jednou fotkou, kde si dává pusu s jedním klukem. Klikla jsem na šipku, aby mi ukázala další fotky. A další fotky nebyly o moc lepší. Všude ji osahával.

„Co to je za ksicht?" pozvedla jsem obočí a raději mobil zhasla. Víc jsem opravdu vidět nepotřebovala.

Zvedla jsem se z pohovky a odešla do kuchyně, kde jsem si udělala kávu.

Otevřela jsem dveře od balkonu, hrníček s kávou položila na parapet, sedla si na židli a koukala se po venku. Upřímně, moc toho obdivovat nejde, protože přede mnou byly další paneláky a dva obrovské stromy.

Když jsem dokončila obdivování a dopila jsem kávu, odkráčela jsem znovu do kuchyně, kde jsem uviděla Joshe.

„Dobré ráno," usmála jsem se.

„Dobré, dobré," přišel ke mně a dal mi polibek na čelo.

„Jak ses vyspal?" pohladila jsem ho po zádech.

„Dobře. Jakpak ty, princezno?" uculil se.

„Pěkně, jen máš tvrdou hruď," uchechtla jsem se.

Josh jenom zavrtěl hlavou a polechtal mě po boku. Zapískla jsem a on mě chytil do náruče a přehodil si mě přes rameno.

„Blbečku! Pusť mě!" zakřičela jsem a poplácala ho po zádech.

„Nene," zasmál se a otočil se semnou.

Po asi patnáctém zaječení a prosení o to, aby mě pustil dolů mě konečně postavil na nohy a sedl si na židli.

„Udělám ti kávu, chceš?" loktem jsem se opřela o kuchyňskou linku a koukla na něj.

„To je dobrý, udělám si ji sám," usmál se, zvedl se ze židle a do konvice napustil vodu a postavil ji.

Já jsem teda odkráčela do pokoje, kde jsem se oblékla, potom jsem šla do koupelny, kde jsem si umyla obličej, trošku ho zapudrovala matným pudrem, abych se tolik neleskla a vrátila se do kuchyně za Joshem.

„Co dneska? Zajdeme do baru?" zeptala jsem se ho.

„Klidně můžeme. Kdy budeš mít čas?" zamumlal a skoro mu nešlo rozumět, protože měl plnou pusu jídla.

„S jídlem v pusince se nemluví, zlatíčko," vyplázla jsem na něj jazyk.. „a co se týká času, dnes mám celý den volný,"

„Tak třeba kolem 10, půl 11?" spolkl sousto a konečně mu šlo trochu rozumět.

„Dobře, budu se těšit," kývla jsem hlavou a šla zpět do obýváku.

Sedla jsem si na gauč a znovu vzala mobil do ruky. Pořád jsem měla na facebooku najeto na jejím profilu, tak jsem neodolala a koukla se na další její fotky. Tentokrát už ne z té párty, kde se cucala s tím blbečkem a neosahávali se.

....

Jak tak den utíkal, blížilo se k desáté hodině a já nebyla ani připravena. Na obličej jsem si naplácala něco, čemu mělo odpovídat trošku na úrovni líčení, oblékla jsem si na sebe mini šortky a croptop. Přesně za pět minut od toho, co jsem ze sebe udělala člověka přišel Josh.

„Můžeme jít?" podíval se na mě a já kývla.

„Sluší ti to, El, vážně," prohlížel si mě jako svatý obrázek.

„No, děkuju moc," zachichotala jsem se, poplácala Joshe po zádech a vyrazili jsme.

....

„Tak, co si dáte?" optal se nás barman, když jsme přišli k baru.

„Co si dáte, slečno?" hodil na mě očkem Josh.

„Zatím bych poprosila jen colu," pousmála jsem a otočila se směrem k placu, kde se nakrucovalo pár hezkých slečen.

Musím říct, že mi opravdu nevadí koukat se na to, jak se k sobě ty kočičky tulí a ukazují tu svoje dokonalé tělíčka. Když jsem potřebovala uklidnit a nebo se prostě jen podívat na něco pěkného, zašla jsem si do baru.

„Tak tady, prosím," barman mi podal sklenku coly.

„Díky," napila jsem se a dál sledovala ty prdelky.

Když v tom mi překazila výhled nějaká hnědovláska, štíhlá, vysoká s pěkným zadečkem.

Stoupla si zády ke mně, takže jsem jí do tváře neviděla. Ale řeknu Vám, chytit tu prdelku, to by bylo něco. Chtěla jsem se zvednout a vyzvat ji. Ale ona se právě otočila.

Koukla jsem jí do tváře a viděla jsem, že její oči zbystřily na mé. Po pohledu na mě se docela vyděsila a odběhla pryč. Já nechápala, co se děje. No, když jsem ji chytila za ruku a otočila k sobě, vyděsila jsem se taky ..


My heart still beat for youKde žijí příběhy. Začni objevovat