2.Bölüm

1.4K 140 233
                                    




Karşımdaki beden bana şaşırarak sevimli bir şekilde bakarken onun üstüne atlamamak için zor dayanıyordum . Onun masumluğu karşısında fazla kirli hissetsem de o çocuk oldukça iyi görünüyordu .

Kyungsoo nasıl baktığımı bilmiyorum ama bakışlarımdan korkmuş olacak ki gözlerini gözlerimden çekti ve arkasını dönüp gitmeye başladı . Üstümdeki yapışkan sıvıyla ortada kalakalmıştım . Çevremdeki insanlara baktığımda birçoğunun bu olayı umursamadığını bir kısmının da Soo'nun arkasından öldürücü bakışlar attığını görmüştüm .

Hadi ama ben Seksi Jongin o çocukla konuşmuşken o çocuğu kıskanmamaları imkansızdı .

Üstümdeki sıvıyı çıkarmanın yolunu ararken odaya çıkmak zorunda olduğumu hissettim . Otelin başkanı annemin yakın bir arkadaşıydı ve o çocuğu istersem şikayet edebilirdim ama bu çocukla uğraşmak bana zevk verecekken onu bir çırpıda kovdurmak hoş olmayacaktı .

Önümdeki havluyu alıp tam dönerken minik bir bedenle çarpıştım .

" Sen ! Neden geri döndün ? "

" Yalnızca üstünüzü temizlemek için . "

Kyungsoo'nun eline baktığımda ıslak bir bez olduğunu gördüm ve bunun oldukça eğlenceli olduğunu düşündükçe yüzümde geniş bir gülümseme oluştuğunun farkındaydım .

" Eee ? Ne duruyorsun ? "

" E-efendim ? "

" Kekeme falan mısın ? Neden her dediğim şeye kekeleyerek cevap veriyorsun ? "

Kyungsoo gözlerini yüzümden yavaşça alt tarafa çevirdiğinde gözlerinin kocaman açıldığına yemin edebilirdim . Bu çocuk daha önce karın kaslı bir çocuk görmemiş miydi ? Böyle plaj ortamında çalışırken hem de ? Bu ilginçti .

Belki de benden etkileniyordu , ki bu imkansız bir şey değil . Ben ve cazibem . Herkesi etkilemeyi başarıyoruz .

" Temizlesene ."

" Ben mi ? "

Gözleri eski haline dönmüşken yeniden o şaşkın halini alıp tekerlek kadar açılmıştı . Sahi nasıl başarıyordu gözlerini bu kadar büyültmeyi ?

" Seni salak . Burada senden başkası var mı ? "

Etrafına göz gezdirdi . Siktir! Tabi ki de ondan başka insanlar da vardı . Bunun farkındayım ama diğerleriyle muhattap olmadığımı anlayamayacak kadar geri zekalı mıydı bu çocuk ?

Derince yutkunarak adem elmasının inip tekrar kalkmasını sağladı ve ürkerek yanıma geldi ve yavaş hareketlerle elini kaldırıp karnıma doğru ilerledi .

" Aahhh -"

Ağzımdan çıkan inlemeyle ikimizde kalmıştık.

Siktir ve siktir ! Bezin soğukluğundan mı yoksa onun bedenimi yakıp kavurmasından mı inlediğimi bile bilmiyordum . Bu çocuk şirin görüntüsüyle çok çabuk beni etkilemişti ve oldukça ufak(!) penisimde hareketler yaratmıştı .

Elini bedenimden uzaklaştırdım .

" Bu kadar yeter Kyungsoo ! Ah lanet olsun !"

" B-ben kötü bir şey mi yaptım , efendim . "

" Hayır . Yalnızca .. Boş versene . "

Tam ilerlerken bana dediği ' efendim ' kelimesini anımsadığımda geriye doğru hareket ettim ve kolundan tutup çektim.

Bu çocuk her hareketimle bu kadar şaşırmamalıydı . Şaşkınlığıyla daha da sevimli olduğunu bilmiyor muydu bu ?

" Bir sorun mu var efendim ? "

" Bundan sonra bana efendim gibi saçma sözler söyleme . Adım Jongin . Kim Jongin . Ama sen bana Kai diyebilirsin . "

Göz kırptıktan sonra elimdeki havluyu çıplak omzuma atarak odamın yolunu tuttum .

***********

" Oh Kyungsoo .. Imph .. Aynen öyle bebeğim . "

Diyerek kalçalarımı daha da bastırıyordum Kyungsoo'ya doğru . Penisimi alabildiğince ağzına alırken elimi saçlarına daldırdım ve kalçalarıma doğru ittiğimde titreyerek boşaldım o becerilesi ağzına .

Ağzının sıcaklığıyla verdiği muhteşem his beni anında boşaltırken deliğine yapacağım şeyleri düşündükçe daha da sertleştiğimi hissettim .


Odamın kapısının çalınmasıyla yataktan kalktım ve anında güneylerde bir yerde ağrı oldu. Alt bedenime baktım sesli bir ' Siktir!' çektim . Penisimin sertleştiği birkaç kilometre uzaktaki insan bile anlayabilirdi .

" İyi misin Jongin ? Uyandıysan denize gidebiliriz diye düşünmüştüm . "

Annem hatları oldukça güzel zayıf ama çekici bir kadındı ve onu kendi elimle plajdaki aç kurtların eline bırakamazdım . Altımdaki sertlikle annemin yanına gidemeyecektim ve hemen bir fikir bulmak zorundaydım .

" Oh ! An-ne .. Biraz işim var da .. Odan da biraz bekler misin ? "

" Pekala 5 dakikaya gel bebeğim . "

Annemin gidişini uzaklaşan ayak seslerinden anladım ve kendimi tuvalete attım . Kyungsoo'yu rüyamda görmek bile beni bu kadar sertleştirirken onun bedeni bana büyük bir haz verecekti . Fakat onun benim gibi çapkın biri olmadığı gözle görülebilecek farktı .

" Ahh! S-soo..Imgh ."

Elimle kendimi tatmin etmekten sıkılmıştım ve kısa sürede birilerini bulmak zorunda hissediyordum . Penisimden gelen yapışkan sıvıyı yanımdaki peçeteye sildikten sonra anneme verdiğim sözü tutarak odasına gittim .

" Gelmişsin bebeğim . Hadi inelim . "

Annemin elindeki eşyaları aldıktan sonra elini tutarak merdivenlerden indim . Plaja geldiğimizde gözlerim yeniden Kyungsoo'yu ararken annemin bana seslendiğini bile duyamamıştım .

" Oğlum ? Denize gireceğim . Sen de gelmek ister misin ? "

Kafamla onu reddettiğimde annem çoktan denize doğru ilerlemeye başlamıştı . Kalktım ve kendim için bir kokteyl hazırlattım . Barmen diğer müşterilerle ilgilenirken yanımda hissettiğim kokusu hafızamdan çıkmayan bedene döndüm . O da bana baktığında sessiz bir şekilde

" Yine mi sen ? " dediğinde güçlükle de olsa onu duymuştum .

" Bana bir şey mi söyledin Bay Do ?"

" H-hayır . "

" Siz tanışıyor musunuz ? "

İkimizde barmene baktığımızda dudakları doğuştan yukarı kıvrılmış olan adam bize sertlikle bakıyordu .

" Y-yalnızca uçakta .. Yanımda oturdu ve sabah üstüne meyve suyu döktüğüm adam o ."

Barmen bana elini uzattığında bir eline bir de kendisine delici bakışlar atarken kendisini tanıtmadığını daha sonra fark etti .

" Ben de Chen . Kyungsoo'nun sevgilisi . Memnun oldum ."

Siktir ve siktir . Böyle giderse günahkar biri olarak cehennemi boylayacaktım ! Bunun tüm suçlusu ise karşımda duran masum görünümlü baykuş surattı.

Yaz Aşkım || KaiSoo *ASKIDA*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin