Zeynep bir yıl sonra nasıl geri dönecek. Aynı Zeynep olarak mı? Yoksa Keremi unutup yeni bir başlangıç yapıcak mı? Zeynep geri dönmeden önce nişanlanır.Keremi böyle unutacağını Senar. Ama Keremi unutamaz. Çabalar ama çabaları son bulmaz. Can diye biriyle nişanlanır. Öyle geri döner... Annesine sarılır. Can'ı annesiyle tanıştırir. Yağmur ve Barış gerçekten nişanlandın mı? Diye şaşırır.
Yağmur:Zeynep biraz konuşalım mı?
Zeynep: Can siz içeri geçin geliyorum canım. Yağmur konuşmak istiyor geliyoruz.
Can: tamam canım biz barışla içerde bekliyoruz.
Yağmur Zeynep'i odaya çeker. Yağmur Zeynep'e bakar.
Yağmur: Zeynep bu ne şimdi gerçekten nişanlandın mı? Yani Zeynep bu Can arkadaşın değil mi? Şaka yapıyorsun.keremi unuttun mu?
Zeynep: Evet ben onunla nişanlandım yakında evleniyoruz. Kerem beni çoktan kaybetti ve bende onu düşünmek istemiyorum.Onunla ilgili hiçbir şey kalmadı. Dersem yalan söylerim hayla onu seviyorum. Ama onunla beraber olamam...
Yağmur: Yani Keremi unuttun.. Hayatından çıkarmak mı? İstiyorsun.
Zeynep :hadi içeri gecelim der.
İçeri geçerler.
Can: gel canım otur yanıma...Zeynep bir şey mi oldu canım.
Zeynep: Hayır iyiyim canım merak etme der.
Can: Tamam..
Barış: Eeeee.... Nerde nasıl tanıştıgınız. Yani ne zaman karar verdiğiniz çıkmaya nasıl nişanlandınız.
Zeynep (annesi demet): Kızım nasıl bana bir şey söylemezsin der. Yani kerem ne olacak.
Zeynep: Anne yeter. Kerem yok artık 1yıll geçti aramayan insanı ben aramam ben yoluma devam ederim... Can hadi gidiyoruz Aşkım
Can Zeynep'e bakar. Can k?Neden sürekli ondan bahsediyorlar.
Zeynep: 1yıl önce sevdiğim kişi ama şuan da hayatım da sen varsın. Onu unuttum kalbimden attım. Orda da sadece sinirlerim bozuldu. Keremi Kerem kim ki?
Can: tamam der. Neyse nereye gidiyoruz.der.
Zeynep: bilmiyorum nereye gidice.Oradan öyle ayrıldık ama nerede kalcaz bu saatte
Can: gel benimle kalacak yer biliyorum der.
Zeynep Canla giderken keremi görür. Ama onu görmezden gelir. Ama kerem Zeynep'le konuşmak ister.Zeynep konuşmak istemeyince Can Zeynep'i oradan uzaklaştırmaya çalışır.
Zeynep: dur Can dur dur..
Can sadece öylece bakar.Zeynep kereme doğru gider.Kereme sadece sen kimsin der. Kereme tamamen hayatımdan defol artık seni sevmiyorum.
Biliyor musun? Can seni kullandım keremi unutmak için ama onu unutamıyorum.Cana yüzügü geri verir. Ve orda ikisine de hayatından defolmasını söyler.
Zeynep oradan taksiye biner ve öylece çekip gider.Can ve kerem öylece kalır.Zeynep bu yaşadığından çok pişmandır. Can ülkesine geri döner. Kerem Zeynep'in peşini bırakmaz.
Zeynep : Kerem senden kurtulmam için ne yapmam gerek. Canım yanıyor seni her gördüğümde canım yanıyor. Senden vazgeçtim işte off yeter...
Kerem: Zeynep yetmedi mi? Çektiğimiz yetmedi mi? He artık uzaklaşmayalım birbirimizden yeter artık ya?
Zeynep: Yetmez... Senin için o kuzenin oyun oynamış olabilir ama benim için çok önemliydin ve neden gittim sanıyorsun senin oyunların yüzünden değil tam tersine açınım acıdığı için gitti. Kerem sen ona zarar verdin sadece bana değil.
Kerem yeter bıktım artık gerçekten tamamen bıktım. Artık isminin "k" bile duymak istemiyorum der ve bağırır.
Kerem: Zeynep ama biz ayrılamayız. Ayrıca ben kime zarar vermişim ki.. Zeynep senden başka kimi arkamda bırakmışım....
Zeynep o anlatırken arabasına biner.Ve gaza basar.Zeynep evine gider.
Annesi: Zeynep kızım neyin var, bu halin ne oluyor söylesene merakta bırakma..
Zeynep: Anne ben keremi görmekten bıktım Artık onu hayatımda istemiyorum. Asla onu(bebeği unutamaz,Bebeğini onun yüzünden kaybeder.) ONU..onu..onun yüzünden kaybettim. Onu geri getiremez.
Annesi: Sürekli "onu geri getiremez "diyorsun. "O" KİM? Kızım o kim ya kimden bahsediyorsun kime zarar verdi. Neden bu kadar nefret ediyorsun...
Zeynep: Evet nefret ediyorum çünkü o benim ve onun çocuğunu öldürdü.Kendi öz ve öz bebeğini öldürdü. Oldu mu anne söyledim işte. Rahatladın mı?
BAKALIM DİĞER BÖLÜMDE NE OLACAK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk,Huzur
RomanceZamanla Eğleniriz. Yalvarırım napiyım! Napıyım napıyım Eğer aşık olsaydım. Paparazziler rahat bırakmıyor. İŞTE BAŞLIYOR HİKAYEM. Kerem Zeynep’e aşık olur. Ama Zeynep keremden kaçar.Bunlar uzun süre bir birinden kaçar. Ama sonunda bir birine a...