AFFEDECEK Mİ?

8 0 0
                                    


Zeynep asla keremi affetmiyecektik. Sürekli keremden kaçar ama onu düşünmeden edemiyordur.

Zeynep: Her şey bitti der.

Yağmur: Sen bitti demeden bitmez kızım. Sizin aşkınız başkaların askına benzemez. Siz yine bir araya geleceksiniz der.

Zeynep: Hayır der. Bu sefer bitti. Vazgeçtim her şey bitti. Der

Kerem Zeynep'in peşinden koşar ama Zeynep ona pas vermez.Kerem bir den Zeynep'i tutup öper. Zeynep kerem karşılık verir. Ama Tokatlı da atar.Kerem geri çekilmez. Zeynep'i zorlar konuşmak ister.

Zeynep kerem e bırakmasını ve hayatından çıkıp gitmesini söyler.Kerem git. Seni görmek istemiyorum. Sesini dahil duymak istemiyorum.Defol defol diye bağırır.

Kerem: Ze...Zeynep...Zey...

Zeynep ortadan tekrar kaybolur bu sefer köyüne değil...Hayatına devam etmeye çalışır bu yüzden uzakta bir yere gider.Gider ne yağmur ne de annesi biliyordur nereye gittiğini bilmiyordur.Annesi arar Zeynep telefonu açar.

Zeynep: Anne ben iyiyim merak etme sadece uzun bir süre geri dönmeye niyetim yok beni merak etme olur.

Anne:Tamam..Sen kendine dikkat et..Nerdesin ya da nereye gidiyorsun. Beni arada ara.. Merak ta bırakma beni der.

Zeynep: Tamam anne merak etme! Ama sana nereye gittiği mi? Söyleyemem der.

Zeynep telefonu kapatır.Kerem defalarca aramasına rağmen Zeynep'in telefonu kapalıdır. Yağmur ve Barışta arar. Defalarca ama ne oluyorsa olsun telefonu kapalıdır.Zeynep kaybolur.


Aşk,HuzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin