Çok Sakarsın

122 4 6
                                    

Arkadaşlar hikayemin başrolleri
17 yasında lise 3 e geçen okuldan nefret eden  Arya Bulut,hayatını eğlenceye adamış, türlü türlü çılgınlıklar düşünen tipik bir türk kizi.Sarı saçları ve mavi gözleriyle tüm okulun gözdesi olmuştur.
17 yasında olan ,Ekin Aras Barlar caddesinde tanınmış kişiler arasındadır. Arya'nın okuluna yeni gelmiş ve bütün kızların kalplerini fethetmiştir. Muhteşem vücudu ve soğukkanliligiyla okul cool bebesidir.

İyi okumalarrr.

Arya'dan

Gözümu actigimda ilk derse 10 dk vardı.Aynaya baktigimda gözlerim şişmiş saçlarım darmadagindi.Okul formami üzerine geçirip,saçlarımı taradim ve evden firladim.
Tam dışarı çıktığımda dengemi kaybettim.Gözlerimi yumup düşmeyi beklerken kendimi birinin kollarında buldum . Okadar yakindikki nefesini yüzümde hissediyordum Koyu kehribar rengindeki gözleri kahverengi dalgali saçları vardı.Gulumsedi gulumsedim.Gulumseyisinin altında resmen eridim.

" çok sakarsin"dediğinde o anda büyü bozuldu. Ne düşünmüştüm ki tanimadigim birinin benden etkilenebilecegini mi ? Ne kadar salagim.
Ekin'den

Sabah kalktim acele ile hazırlanıp evden çıktım. Okula gitmekten nefret ediyordum aynı zamanda geç kalmaktan da bu yüzden hızlı olmaya çalıştım. Tam yolda ilerlerken arkamdan sesler duydum dönünce acele ile koşan bi kız gordum. Gormem ile kızı kucagimda bulmam bir olmuştu. O dusmus bende yakalamistim. Yüzüne baktigimda şaşırdığını gordum biraz bakımsız gibiydi. Belkide oda benim gibi okula geç kalmıştı. Ama gözlerinden çok etkilenmistim. Masmaviydi. Gozlerine dalip gittim. Aynı zamanda çok da güzel kokuyordu. Onu hiç bırakmak istememiştim.

Kendimi toplayıp "çok sakarsin" deyiverdim. Soylememle pişman olmam bir oldu. Çünkü kızın gözlerindeki ışıltı, yüzünde ki gülümseme benim sozumle yok olup gitmişti. Ama artık çok gecti.

Arya'dan

Okula girdiğimde üst sınıflar (benim gibiler) birbirlerine sarılıyorlardı. 9.sınıftayken kendilerini bariz bi şekilde belli edip masum masum duruyorlardı. Sınıfa gitmek için merdivenlerden çıkarken onu gordum. Hayır aynı okulda olamazdık :-D ona gozukmeden okulun wcsine girdim. Son kez kendime baktım ve sınıfta tam içeri girecekken o kahverengi gozler bana göz kirpti. İnanmıyorum tamam aynı okulda ama aynı sınıfta olacağımızı dusunmuyordum.

Yanıma gelip
"Merhaba, ne tesadüf ama" dedi

"Merhaba"

Dört yıl boyunca beni aşşağılayan bi tiple aynı sınıfta olacaktım.

Ekin'den

Aynı okuldaymisiz. Hatami düzeltmem için bi fırsat ama daha ismini bile bilmiyorum. Sınıfa çıktık yanı boştu ve gidip:
"Birini beklemiyorsan yanina oturabilir miyim?" dedim merakla beklerken.
"Hayir" cevabını aldim. Bozulmuştur demekki onu gerçekten kirmisim. Ama onla barismam lazimki bakireligini ben alabileyim. Onu istiyorum ve en kısa surede onunla birlikte olacaktım. Arkasındaki boş yere oturdum. Onumdeki adını bilmediğim kız hocayla konuşurken adının hazal olduğunu öğrenmiştim. Ders boyu onu izledim. Teneffüs te yanına gittim veeee tataaaa hazal bana bakmadı bile.

Pesimde dolanıp duruyor cokmu uzattim acaba yok ya bence iyi gidiyoruz. Buraklarla konuşurken çok acikmistim kantin sırasına girdim ve en arkadan en öne geçmeyi başardım.
" ya çekilin ben acliktan ölcem ya bi siktirrr."
" ya kızım beni hasta etme en arka siranda bekliyceksin" ya ben bu kızı doverrim lan.
" kızım sen bi siktirsene ya alala seni şimdi burdan saçını tutar elime dolar kafani duvara surterim yanı ayıptır söylemesi senin üzerinde çok değişik fantaziler uygulayirm bak herkes şahit .
" hihi çok korktumm kiziiammm hadi gelll yapsana yapamazsinkiiiiaaa.
" bismillah " dedim ve resmen kızın üstüne uctum onu altima aldım ve saçlarını elime dolayip kafasını zemine vurup duruyordu tam tekrar vurcakken biri beni arkadan tutup taa bahçeye çıkardı.
" yaaa kimsinn aptal birak beniieee daha hincimi almadimm birakkkk.
" ha birakiyimda kızı öldür demi."beni yere bıraktı ve onun aras olduğunu anladim ve göğsüne vurdum vurdum ve bana birden sarıldı .ellerimi çektim ondan ve hızlı bi tokat attım.
" sen kimsin ya sen kimsinn bana ne hakla hangi hakla bana sarılır ve beni o kızından kurtarirsin ha beni bir daha rahatsız etme."
"Kızım seni sakinlestirmeye çalışıyorum sen bana kiziyosun ne halin varsa gor." deyip gitti salak.
Okul sonrası eve gittim. Ve ust katta yanı çatı katındaki odama ciktim. Çok seviyordum çatı katını insanı neselendiriyor sanki hayata tepeden bakiyormus gibi hissediyorum. Hele yatağın da çam kenarindaysa o gök yüzündeki yıldızları gorebiliyosan sanki dünyanın en şanslı insanisindir. Kayan yıldızları izlemek parlayan aya göz kirpmak dünyanın en güzel duygusudur sanki. Ustumu degistirdim ve mutfağa girdim ve yardımcımız mineden sandivic yapmasını istedim. TV nin karşısında sandiviç yerken kapı çaldı ve annem geldi.
" kızım ben geldjmmm "
" selam anneeeee"
" kızım anneye selam mi denir "
" of aneeeee"
" EE okul nasıl gectii"
" mmmm dersler dışında iyiydi"
" kızım sen o okula ders için gitmek yerine arkadaslarinla sohbet etmeye mi gidiyorsun?"
"Ya anne iyiydi işte neyse ben dışarı çıkıyorum." dedim ve odama çıkıp giyinme odama gittim bi kot şort siyah kalın askılı bi tişört ve mavi - beyaz bi gömleği belime bagladim. Kulaligimi kulagima taktim ve boya çantamı sirtima taktim. Duman dinleyerek evden ciktim. Bos bi duvar bulup sprey boylarını cikardim. Tam boyayacakken benim boyuyacagim yere siyah bi carpi işareti çizildi kim diye baktım veee(maalesef tahmin ettiğiniz kişi degilll.)
İnanmıyorum eski sevgilim Can o da simsiyah saçlı, siyah gözlü bi çocuktu. O da yakışıklıydi ama o günden sonra ondan tiksiniyordum.
"Sen, sen burda ne işin var?"
"Seni çok ozledim" Pis pis siritarak yaklaşmaya başladığında bende ona gülümsüyordum. Bunun bedelini ödeyecekti. Tam beni opucekken penisine hızlı bi terleme attım. Yerde penisini tutup kivranirken ona isaret parmagimi gostererek
"Bana bi daha sakin yaklasma" der demez.
Can ayaklarını kicina vura vura kaçarken arkasına baktığında ona orta parmağımi  sağlayarak duvara döndüm.

zevkli suçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin