Boya yaptıktan sonra eve gitmek icin yola koyuldum. Eve gelip üzerimi deiştirdikten sonra bi güzel yemeğimi yedim. Yemekler benim aşkımdı. Bu hayatta zaten en fazla 3 tane şeyden hoslanirim
1. Yemek
2.duvar boyama
3.yaptığım piçlikler
Cok hoslanirim birilerinden intikam almayi.
İste neyse bin bir zorlukla yatakta done done uyumusum sabah alarmimi pencereden atmak isterdim amaaaa bir an zengin olmadigimiz aklima geldi ve bundan vazgectim.
Uyanip banyoya gidecektimkiiiii benim yanimdan emre ucarak gecti ve banyoya bodoslama dalarak girdi (o deilde bu cocuk sabahin korunde bu enerjiyi nereden buluyordukii)
Neyse bekledim bekledim ama yok bu cocugun cikacagi yok allahim neyse sabir dileyerek yukari dogru baktim ve yine bekledim. Sonra artik kapiyi kiracak duruma geldim ve kapiya kafa goz girdim" emreeeee artik yeterrr ya cikk altimaa sicicamm offf emreeeee" cidden yaa aksamda wc denen velete girmemistim ( yanlis anlasilma olmasin ) tuvaletim geceden beri vardi.
" ya durr bekle cikarim 1 saate " dedi allahimm ne 1 saati ne diyo bu ahhh cildircamm.
"Ne nededin sen ah kafayi yemissin hemen cikiyosun o banyodan neee duyamiyorum sen suyumu actin inanamiyorum yaa dus mu aliyosun ya git o pislik kicini aksam yikaa" dedim ve tekrar kapiya bi tekme gecirdim . ve yere oturdum
Emre'nin ağzından
Kapıdan bi çıktım arya ayaklarini duvara dayayarak uyuya kalmis canimm dedim ve kafasina bi tekme gecirerek yanindan kactim.
Arya'nin ağzindan
Tovbe bismillah diyerek uyandim ve kafamin acisiyla önümden kacan sadrazam kilikli emre soverek banyoya girdim kisisel islerimi bitirdikten sonra odama gidip kiyafetlerimi giydim assaga indim babamla emre gulusuyolardi bendemi bisey var diye gecirip aradaki aynaya baktim ama kendim gibiydim herzamanki gibi guzel.
Yanlarina gittim tekrar ve hic umursamadan kahvaltimi yapiyodumki babam" kizim kafan nasil iyilestimi"dedi.Ha hatirladim Emre öküzü benim kafama vurup kaçmıştı dimii. Ben simdi ona gosteririm ( pic smile) masaya cok normal bir sekilde gittim ve oturdum. Kahvaltimi yaparken birden sanki yanlisikla yapmisim gibi çayı okul pantolonuna döktüm . Emre "Ah kizim napiyosun kafayimi yedin sen be nasil okula gitcem ben bugün ya off" Birden sandaleyeyi çarpıp yukarı çıktı tabi ben durur muyum hemen bağırdım arkasından.
"Dur ya kardeşim nereye gidiyosun niye kız gibi trip atıyon yav allah allah"dedim ve bende arkasindan cikarken onun benim odama girdigini gordum resmen ucarak merdivenleri ciktim ve odama girdim birde ne goriyim benim enn sevdigim pantalonumu almis ustune tutarak aynaya bakiyo.
"Emre hah kafayi yemişsin hayatta onu sana verebileceğimi düşünmüyorum"
Gözlerini devirdi kapidan cikmaya calisirken, salak elinde o pantalon varken cikabileceginimi zannediyodu bu aptal.
"Kizim cekil bak onumden zaten yandim,pantalonum kirlendi bide senle ugrasamam giyyim iste.
" Emre sacmalama ben calistigim parayla aldim bu pantalonu yaa simdi senin ultra igrenc bacaklarina yakismaz o.
"Benim bacağım seninkinden temizdir bee gecen gun seni koltukta uyurken gordum pijman yukari siyrilmisti ve icerisinden amazon ormanlari gorunuyodu.
Agzimdan "hah" bi ses cikti ne sacmaliyodu bu daha gecen hafta almistim bacagimi.
" sacmalik ben daha gecen gun... Ne diyorum ben yaa sanane ver pantalonumu.
Yuzume atti pantalonu." ben buna kac lira verdim senin haberin varmi"
Beni tinlamadan odasina gecti ve kapiyi kapatti. Gerizekali diye mirildanip kapimi kapattim cantami aldim ve ciktim.
Emre'den
Arya cikar cikmaz odasina girdim ve pantalonunu aldim ve giydim biraz (!) dar olmasina ragmen iyiydi fena sayilmazdi.
******************
Herkes guluyodu bu pantalonun anasini belliycektim.
" sen kime bakiyon lann o benim minigim tamammi "
Gulusmeler ozelliklede kizlarda daha da artmisti. Allahim bugun nasil bitcekti yaa.Arya 'dan
"Kizim kac saat oldu cik artik su tuvaletten yaa. Heyy ordamisin ne yedin dun yaa kuru fasulye falanmi öyküüü yeter bee."
Tam cikiyodum ki oyku tuvletten iki buklum cikti ve ellerini yikamaya basladi ( sanki baska ne yapabilirki)
" ne yedin lan dogru soyle"
" cigkofte ahhh "
Eli karninda yine tuvalete girdi yazik kiyamam dedim ve " kolay gelsin " diyerek wc den ciktim.*************
" hazirliklar baslasin" herkes su tabancalarini,balonların,kovalarini takiminin yerine aldi iki grup var 1. Takimda ekin,arda( yakin arkadasi) anil(yakin arkadasi) ,hande(nami deger surtuk ekinin beni kiskandirmaya calistigi kiz aslinda kiza yuz vermiyo ama ben gelince yapisiyolar )ve eymen ( yakin arkadasi) bizim takimda ben ,öykü, burak(kisa surede kardesim oldu),"Hazirmiyiz gencler son biiiiir , ikiiiiiii veeee baslaaaa"
Herkes kimden geldigini bilmedigi su balonlariyla islaniyordu oyle cok egleniyolardiki iclerine katilan adami farketmemislerde tek sorun vardi ekin ortalarda gozukmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zevkli suçlar
Teen Fictionbirbirlerine tutunarak yaralarını sarmaya çalışan, yeni yaraların acılarını birlikte keşfeden iki gencin hikayesi. 17 yaşındaki Hazal, alışılmışın dışında bir yaşam tarzı düşlemektedir Çıktığı bu kendini yeniden keşfetme yolculuğunda, Aras adında bi...