(1) İlk bölüm

29 4 1
                                    

Hayal kırıklığı
Bu sabah gözlerimi açtığımda ilk defa başımda baş belası beklemiyordu , o kim diye sorarsanız o benim küçük kardeşim sellena tam bir baş belasıdır her sabah başıma çöker ve abla uyan abla kahvaltı hazır gibi cümlelerle kafamı ütüler . Kardeş demek tatlı bir baş belası demek ama olsun o kötü anlarımda tek yanımda olan kişi ... Aaa acaba neden bu gün gelmedi kesin uyuya kaldı , hadi Ashley ödeşme zamanı ...

Sellena sellena sellena sellena uyan bakalım küçük
fare diye odaya girdim ama hayallerim suya düştü Çoktan kalkmış yani odasında yoktu neyse işimiz yarına kaldı . Salona gittim ama herkes nerdeydi kimse yok gibiydi evde, salonda masanın üstünde sosis vardı sosisin yanında ise küçük bi kağıt içinde kısa bir yazı vardı sanırım bu bi not du .
Not da şu yazıyodu ;

Not :
Masanın üstündeki sosisler senin için afiyet olsun ! Kardeşin sabaha karşı rahatsızlandı ben de hastaneye götürdüm önemli bişey yok korkma !!
Annen

Ne kadar annem korkma desede panik yaptım ve o panikle hemen annemi aradım
......................................................................................
Ben : anne , noldu kardeşime , bana yazdığın o not ne , noluyo , anne bişey söyle ..!
Annem: kızım sakin ol kardeşin iyi al konuş zaten yoldayız geliyoruz .
Kardeşim : Abla  iyiyim ben merak etme geliyoruz eve  , öptüm bay bay .
Ben: bay bay
** 
Ding dong , Ding dong
........................................
Annemler geldi heralde !
+ Buyrun ?
- Allison hanıma bakmıştık kızı Ashley için bir görüşmemiz vardı !
+ Annem şu an yok ama birazdan gelir ben kızıyım Ashley .
- Ben  de bayan Kristen memnun oldum !
+Ben de
diyerek küçücük gülümsedim !
**
Ding dong , Ding dong
....................................
Bir dakkika  izninizle annem gelmiştir heralde bakıp geliyim !
+ anne sonunda geldiniz , bi de bir hanfendi geldi seni sordu benim hakkımda konuşucakmış siz rahat rahat konuşun ben kardeşimle oda da oturucam özledim biraz vakit geçiriyim .
- tamam kızım

+ gel bakalım sellena , noldu anlat nasıl hastalandın ?
- tamam abla anlatıcam ama istersen ilk bi lavaboya gidiyim geldiğimden beri bi rahat bırakmadın
+ ay sanki esir aldık gidersen git küçük fare !
......................................................................................
Kardeşim heycanlı heycanlı odaya girdi bi panikle neye uğradığımı şaşırdım e tabi haliyle ben de  panik oldum dayanamadım sordum ;
+ noluyo ?
- Abla lavabodan gelirken duydum İstanbul'dan taşınıyomuşuz
+ nereye
- İzmir zaten içerdeki kadın da İzmir' de okuyacağımız okul için gelmiş kolej miş heralde
+ olamaz kolej mi şimdi orda hep zengin züppeler vardır ne yaparım ben orada !
- ablacım sonra konuşsak olur mu benim gitmem gerek Arkadaşlarım la vedalaşmam gerek !
+ ne zaman gidiyormuşuz ?
- 2 hafta sonra ama şimdiden biraz vakit geçirmem
gerek  bay bay
+ peki bay bay .
......................................................................................
Çaktırmadan ben de mi biraz annemleri dinlesem sonuçta arkamdan kim bilir başka neler neler çevirecekler , parmak ucunda salona doğru sessizce yürüdüm yakalanmak dan korkuyordum ama meraklı Olduğum için dinlemesem olmazdı !!!
- peki hanım efendi anlaştık o zmn Görüşmek üzere
-- Görüşmek üzere tanıştığıma çok memnun oldum bu güzel haberi Ashley 'ye Söylemek için sabırsızlanıyorum , iyi günler bay bay .
**
Annem in ayak seslerini duymuştum odama doğru yaklaşıyordu kesin bana onun için muhteşem olan ama benim için berbat olan şu Taşınma işini söyliycek ama ben sanki ilk defa annemden duymuş gibi bozuntuya vermeyeceğim ve annemi üzmemek için bu habere çok sevindiğimi söyleyeceğim çünkü benim için en iyisini yapmaya çalışıyo , babamı iş nedeniyle pek göremiyorum ama annem bana yetiyor .

Tık tık tık
+ gell
- nasılsın kızım bu gün kötü bir gündü ama günün bütün moralini toplayacak bir haberim var sana çook sevineceksin bu arada sellena nerede ?
+ sellena arkadaşlarının yanına gitti bir işleri varmış ! Şu güzel haber konusu nedir çok merak ettim ?
- kızım burada yaşamak hepimiz için artık çok zor ben bir anne olarak hem de iki kız çocuğu annesi olarak tek Başıma çok zorlanıyorum biliyorsun ki baban iş nedeniyle nadir olarak eve geliyor bu Yüzden biz babanla bir karar aldık baban işleri İzmir'e taşıdı ve İzmir de artık bir evimiz var 2 hafta sonra oraya yerleşiyoruz umarım sevinirsin haa bi de unutmadan söyliyim bu gün ki kadın okulunuz için gelmiş İzmir de okuyacağınız okul için bi kolej umarım sevinmişsindir!
+ evet annecim çook sevindim bu harika bir haber umarım sellena da bu habere çook sevinir neyse annecim benim Lydia ile buluşmam gerek hem bişey konuşucam hem de bu harika haberi verip vedalaşacağım ! Bay bay .
Koşa koşa elime Çekirdek dolu bir Çanta  aldım ve ufacık gözyaşlarıyla evden çıktım sonra sahile indim sahil eve çok yakındı ve beni rahatlatan en anlamlı yerdi .  Anneme en yakın arkadaşım Lydia ile buluşacağımı söylemiştim fakat onu çağıramam buradan gideceğimizi söyleyemem çok üzülür ve ben anlatmaya dayanamam bu Yüzden sahile tek Başıma indim bir yanda çekirdek bir yanda da 20 - 30 tane taş deniz Kıyısındaki kayaların yanına oturmuştum o taşları her denize attığımda  bir anımı canlandırıyodum gözlerimde, ağlarken de öbür
Yanımdaki Çekirdek dolu çantadan çekirdek avuçlayıp Çekirdek çıtlıyordum . Keşke taşınmasak burdan aslında beni burda tutan tek şey sıcak kalpli okulum küçücük evim ve en iyi dostum Lydia ...

UyumsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin