Bomba kız
Eve bir an Çanta yı fırlatarak girdim ! Sinirliydim bu nasıl bir okul du , sanki bütün çatlaklar İzmir de toplanmıştı kendi kendime odamda sinirle konuşurken odaya annem girdi !
- kızım iyi misin ne oldu ne bu sinir ?
Resmen bu bi soru yağmuruydu ama ben annemin bu sorusunu kısa bir cevap vererek geçiştirdim .
+ önemli bişey yok annecim her zamanki durumlar !
- peki kızım bir sorun olursa bizimle paylaş olur mu ?
+ peki anne şimdi biraz Yanlız kalmam gerek
dedim ve annem bişey demeden oda dan çıktı , yarım saat sonra okul başlayacaktı her gün okula beni babam bırakırdı her gün derken de sadece dün zaten geleli 2 gün oldu geldiğimiz gün pazar dı okul yoktu sonra pazartesi de babam Bıraktı ama bu gün meşgul olacağını ve önemli bir toplantısı olduğunu söyledi keşke babam bütün babalar gibi sıradan bir baba olsaydı ama maalesef benim babam ünlü is Adam' ı Scott MCall benim yerimde başka bir kız olsa belki de mutlu olurdu yanlış anlamayın babamı çook seviyorum ama ünlü olması beni çook yoruyor !
Beni bu gün şöför Grace' in bırakması gerek yani babam öyle istemiş ama ben okula yürüyerek gitmeyi tercih ediyorum zaten şu an Yoldayım ve okula 2 dakkika kaldı dersin başlamasına ise 10 dk bu gün okulda mutlu olmaya çalışacağım ve kendime göre bir arkadaş bulmaya çalışacağım !!
......................................................................................kapıyı çalıp Sınıfa girdim Öğretmen Çoktan Sınıfa gitmişti ders başlamıştı bile galiba tuvalette çok oyalanmıştım neyseki bir sorun çıkmadı ve öğretmen sesizce yerime oturmam gerektiğini söyledi benim yerim en arka orta sıraydı ama orda başka biri oturuyordu melda , ama Sınıfta boş bir yer daha vardı o kızı tanımıyorum sanırım yeni ama mecburen onun yanına oturacağım dersimiz 40 dakkika Nasıl geçecek şimdi o kadar Zaman derken kafamı bi kaldırdım ki zil çaldı zaten derse 30 dakkika geç kalmışım 10 dakka da uyudum heralde ama neyse şu an tenefüs iyi değerlendirmem gerek 5 dakika olsa bile çok değerli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz
ChickLitDerek ve Ashley ile başlar herşey sanki herşey tesadüfmüş gibi başlar ama aslında herşey gizli bir sır gibidir ne olacağını bilemessin ve Ashley de tam olarak bu rüya nın içinde hiçbir şeyden haberi yok ama olaylar onu uzun bir yolculuğa sürüklüyor...