Taşınma
~~~2 hafta sonra ~~~
Evde büyük bir kargaşa vardı , gitmek zorunda mıydık ? Galiba bu sorunun cevabı evet hiç gitmek isteyordum ama mecburdum birazdan babam gelecekti ve yola çıkacaktık ...
- kızım
+ babaaaa hoşgeldin seni çook özledim
- artık daha sık birlikte olucaz kızım biliyorsun ki artık İzmir'e taşınıyoruz
- evet babacığım biliyorum ben çantamı Alıp geliyim .
Of acaba ordaki Hayatım nasıl olacak yeni arkadaşlar, yeni okul beni çook zorlayacak ama alışmaya çalışacağım.
Yola çıktık yolda hiç zorlanmam kulaklığım, telefonum ve kitabım bana yetiyor .
......................................................................................2 saat kalmıştı varmamıza şimdi yarım saat lik bir yemek molası verdik karnım kurt gibi acıkmıştı . Ben Hamburger yemek istedim fakat annem ile babam bu aralar çok kilo aldığımı söyledi bu yüzden hamburger değilde salata yemem gerektiğini söyledi ben de mecbur kaldım ve yedim . Tekrar yola çıktık ve yolumuza devam ettik 2 saat Geçmek bilmedi şu an bana müzik de kitap da sıkıcı geliyodu şu an bana iyi gelebilecek tek insan Lydia'ydı onu çook özlemiştim arayamazdım da şimdi konuşamazdım Boğazım düyümlenirdi en iyisi artık unutmak ...
**
Uyuya kalmışım babam uyandırdı evimize geldi çantamı ve valizimi zar zor taşıdım uyku sersemliği ile evimiz Kocamandı 2 katlı bir ev Şirin bişey ama eski evimi hala unutmadım çook özlüyorum ! Yarın yeni okuluma başlıycam çok heycanlıyım beni neler neler bekliyo acaba ? !
**
Bu sabah heycandan erken kalkmıştım 06:00 da ben de inanamadım ama gerçekten çook heycanlıyım okul saat 08:00 da başlıyo ve saat 07:00 birazdan yola çıkacaktım üzerime yırtık dar paça kot pantolonumu , üstüne ise kısa kollu kuru kafalı bir
T-shırt giydim . Babam beni okula kadar Bıraktı okulum yakın olduğu için servis kullanmıyorum okula ilk adım attığımda herkes bana baktı demek isterdim ama sanki hiç ben yokmuşum gibi herşey devam etti hiç kimse bile hoşgeldin demedi eski okulumla bu okul Arasında o kadar büyük fark vardı ki neyse zil çalmıştı herkes Sınıfa koştu ben ise yavaş yavaş gittim çünkü heycanlıydım yavaş bir şekilde kapıyı tıklattım .
Tık tık
İçeri girdim ve elim Ayağım titriyordu öğretmen bayan Mellisa beni Tanıttı ve bana hoşgeldin demelerini söyledi ama kimse bana hoşgeldin falan demedi kimse kafasını bile kaldırmadı ÖĞRETMEN bayan mellisa istediğin yere otur dedi ve ben de uzun Saçlı ve Şirin bir Kızın yanına oturdum ! Tenefüs olduğunda kızla kantine inip biraz konuştum hiç de Şirin değilmiş burdaki insanları anlayamıyorum ama git gide tanıyorum ilk okul günüm berbat geçiyo ama belki yarın bomba gibi gelirim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz
ChickLitDerek ve Ashley ile başlar herşey sanki herşey tesadüfmüş gibi başlar ama aslında herşey gizli bir sır gibidir ne olacağını bilemessin ve Ashley de tam olarak bu rüya nın içinde hiçbir şeyden haberi yok ama olaylar onu uzun bir yolculuğa sürüklüyor...