* Thors synsvinkel*
Jeg gik den lange ved hen til hendes hus. Og selvfølgelig regnede det. Jeg bankede på hendes dør. Det var Hendes mor der åbnede
- Komdog indenfor din stakkels våde dreng.
- Tak tak. Er (dit navn) oven på.
- Ja. Bare gå op... Eller kan du ikke lige tage dit våde tøj af ?
Jeg havde kun en t-shirt, sorte jeans, sorte strømper og Adidas sko på. Og selvfølgelig også underbukser.
- Øhhhhh...... Altså det hele.
- Det der er vådt ja. (Dit naaaavn) kom ned. Thor er her. Og tag noget af dit jogging tøj med.
Jeg så nogle meget smukke ben komme løbende ned af trappen. Og så en dejlig krop og et smukt ansigt.
"Ahhahahahhaaaah" grinte hun da hun så hvor våd jeg var blevet ved at gå 400 meter.
-Aj seriøst. Det jogging tøj er lilla med en blomst på ryggen. Grinte jeg
Jeg tog alt tøjet af, på nær underbukserne, og skiftede. Jeg smed mit våde tøj over i det ene hjørne i entréen.
Vi gik oven på.* Din synsvinkel*
Det var som om at Thor var blevet lidt sødere at kigge på når han vi iført i mit tøj, der altså var lilla.han smed sig i sengen lige ved siden af mig. Jeg kunne mærke hans ånde i nakken da jeg rulle ned af Facebook. Jeg kunne mærke at han kom tættere og tættere på. Han lagde hånden på min hofte. Jeg lukkede øjnene og bemærkede........... At han havde dårlig ånde. " fnis fnis, Aj søde snup lige en mønt". Grinte jeg og Thor grinte bare af mig. "Er den virkelig så dårlig min ånde"? Jeg gjorde ikke andet end at kigge på ham, og så gjorde han hvad der blev sagt.
Vi gik neden under for at bestille en pizza. Da min mor kom vadende midt i det hele. "Aj smil lige i to". Sagde hun og tog et billede af os. Thor smilte men jeg så irriteret ud. Jeg havde kun shorts og sports trøje på. Ikke fordi jeg havde været ude at løbe men fordi alle de andre trøjer var til vask. Vi fik bestilt den pizza og gik oven på igen. Vi sad begge med hovederne ned i skærmen. Da jeg så... " Mooaar"!!!! Hun havde lagt billedet at mig og Anthon ud på Facebook. Anthon begyndte at grine. " Du er altså ikke grim på billedet. Hvis det var det du troede".
Resten af aftenen var jeg nok lidt sur på min mor. Men helt ærligt. Hun havde ikke spurgt om hun måtte ligge billedet ud på Facebook. Efter vi havde spist pizzaen vat regnen stoppet. Så vi valgte at gå en tur ned til søen.
På vejen der ned snakkede vi lidt frem og tilbage om hvor kedeligt det er i skolen. Vi kom ned til søen og satte os på sådan en lille bror der gik lidt ud over vandet. " Du er faktisk ret køn i lilla" fniste jeg og han kiggede på mig med nuttede dræberblik. Han puffede til. Jeg puffede til ham. Han puffede til mig. Jeg puffede til mig osv.
PLAAASKHer kommet et valg
Hvis Thor faldt i vandet så gå til kap. 14
Hvid det var dig der faldt i vandet så gå til kap. 15
YOU ARE READING
DIN kærligheds historie
RomanceDenne bog er om dig. Du skal træffe dine egne beslutninger i denne bog. Fx.. Vi gik hen til isboden, men du faldt over kantstenen. Den søde dreng....... HER KOMMER DIR FØRSTE VALG... den søde dreng der stod i isboden så det.. Gå til kap 11 Den sød...