Kap. 1 tøj krise

373 2 0
                                    

Mine veninder Anne og Line kommer om lidt. Vi skal gøre os klar til festen som Anthon holder et par gader væk her fra. Jeg åbner mit tøj skab og kigger lidt. Kedeligt.... Jeg har kun grimt tøj. Diiing Dooong...... Jeg løb ned af trappen og åbnede døren som Anne og Line stod bagved. "Hej tøser" siger jeg og giver dem begge et kindkys.

Anne havde en netto pose med, ( det siger lidt om hvem hun er.... Den klodsede fjollegøj)   Hvor i der lå en stram lyseblå kjole. Og et par grå sandaler med fem centimeters hæle. Krøllejern og make up. 

Line havde hvide jeans, en grå stram crop top og hvide nike sko med i en sports taske. Intet make up eller noget. ( det siger en del om hende.... Sports drenge pigen)

Vi gik op på mit værelse og pigerne gik straks igang med at skifte. " skal du ikke også skifte. Du kan ikke have det der på til en fest " sagde Anne og kiggede på mine halv store bukser og en T-shirt det var spildt marmelade ned ad. " jeg har ikke noge pænt at tage på" sagde jeg negativt.  Line gik hen og trak en gul stram trøje ud, blå cowboy bukser og et Hvidt halstørklæde ud. Hun flækkede af grin over hendes uhhhh så sjove joke med at mixe grimt tøj sammen. Anne og jeg kiggede på hinanden med det der  WTF ansigts udtryk i hovedet. Og så grinte vi alle. " har din store søster Malene ikke noget du kan bruge" spurgte Anne. Malene er ikke hjemme hele denne uge. Hun er på Roskilde festival. Vi løb ind på malenes værelse. Vi havde samme tanke. Line åbnede Malenes tøjskab Og tog en stram sort langærmet kjole ud der gik mig til midt på låret. "Er den ikke lidt for sexet" spurgte jeg. "Det er den, eller det sæt Line fandt frem" sagde Anne.

Nu kommer dit første valg.
Hvis du vil have det usexet tøj på som Line fandt frem til dig, så gå til kap 2. Hvis du vil have din søster Malenes lidt for sexet kjole på, så gå til kap 3.

DIN kærligheds historieOnde histórias criam vida. Descubra agora