[16]

3.9K 324 21
                                    

HotGirl77:Hey kur tu?

BananaBoy69:Apsisuk.

Lara apsisuko ir prieš save išvydo Harry su rožėmis ir meškinu rankoje.

-Harry!-ji puolė jam į glėbį tuo metu kai Harry tiesiog neturėjo rankų ją apsikabinti kadangi abi buvo užimtos.

Mergina atsitraukė nuo jo nusijuokusi ir pažvelgė į gėles ir meškiną.

Harry ištiesė juos jai ir ji nustebo:

-Ar tai man?Kokia proga?-jos balsas truputį drebėjo dėl nuostabos.

Harry norėjo jai pasakyti , bet jis tiesiog nerado žodžių.

"Veiksmai geriau nei žodžiai"-į Harry galvą atėjo viena frazė ir jis ja pasinaudojęs prisitraukė Lara už marškinių arčiau.

Jis pažiūrėjo jai į lūpas tuo metu kai Lara tiesiog nesuprato kas vyksta ir staiga Harry pabučiavo ją.

Lara net nedvejodama atsakė jam į bučinį kai tuo metu kai jie bučiavosi jai per kūną bėgiojo šiurpuliukai.

"Žodžiai gali meluoti.Gestai , bučiniai , akys gali apgauti.Net širdis kartais suabejoja.Patys sąžiningiausi - šiurpuliukai."

Jiems pritrūkus oro jie atsitraukė vienas nuo kito ir Harry švelniai paėmė jai už smakro.

-Dabar aišku?-jis nusišypsojęs tarė.

Laros akys spindėjo , o širdis spurdėjo dėl ką tik įvykusio veiksmo ir ji linktelėjus pasistiebė link Harry ausies.

-Daugiau nei aišku.-ji sušnabždėjo ir atsitraukus nusišypsojo.


SnapchatWhere stories live. Discover now