Gözlerimi açtığımda kendimi dün geceki karanlık oda yerine içi pahalı eşyalarla dolu bir odada buldum . Ayağım zincirle baglanmisti. Etraftan hiç ses gelmiyordu . Yine o adamla karşılaşmaktan korkuyordum. Buradan kacmalıydım ama nasıl ?
Odayı aydınlatan sadece bir pencereydi. Pencere hafif aralik olduğu için dışarısının soğuk rüzgarları odayı dolduruyordu. Vücudum titremeye başladığında gercekten üşüdüğümü anladım . Hava yeni aydınlanıyordu. Soğuktan kızaran ellerimi saclarımın arasından geçirdim . Panik olduğumda hep bunu yapardım. Elime değen metal şeyle bian duraksadım. Metal küçük tel toka evden çıkmadan önce takmış olmalıydım . Tabi ya bu benim kaçış biletimdi.
Kafamdaki tokayı hızla çıkardım. Bir filmde görmüştüm. Onlar yapabiliyorsa bende yapardım . Zincirin kilidine tel tokayı soktum. Tokayı çevirmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Kilidi açamıyordum. Parmaklarım da tokanın izi çıkmaya başlamıştı . Parmaklarımın acısını umursamadan tokayı ittirmeye devam ediyordum. Toka yamuldu ve kırıldı.
Sinirle kafamı duvara yasladım. Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalışıyordum. Parmaklarım kıpkırmızı olmuştu. Gelen kahkaha sesiyle gözlerimi açtım.
"Sen salak mısın? Bu kilidi gercekten tel tokayla açabileceğini mi sandın."
Adamı izliyordum. Odanın içinde gülümseyerek dolaşıyordu. Tam karşıma gelince durdu.
"Sana bir soru sordum."
Az önce gülümseyen adam öfkeyle gözlerimin içine bakıyordu. Gözlerimi kaçırdım. Neden bu kadar sinirlenmişti ki sesli bir sekilde yutkundum
"Neden burada olduğunu biliyor musun ?"
Ağzımı birşey söylemek için araladım. Ama konuşmadım. Ne diyecektim ki korkuyordum. Adam cevap vermediğim için daha çok sinirlenmişti . Elini sıkıca yumruk yaptı. Vücudunu kastığı için damarları belli oluyordu. Dizlerimi karnıma kadar çektim. Kollarımla suratımı gizledim. Küçüklüğümden kalma bir alışkanlığım. Böyle durunca kendimi güvende hissediyordum. Sanki ben onları görmezsem onlarında beni görmeyeceğini düşünüyordum. Adam sinirle iç geçirdi ve birşey söylemeden kapıyı sertçe kapatıp odadan çıktı.Neden bu olanlar başıma geliyordu. Annemle sessiz sakin bir hayatımız vardi. Annemi cok merak ediyordum. Gerçekten ölmüş olamazdı. Beni bu dünyada tek başıma bırakmazdı.
Odaya dün bana tokat atan adam girdi. Onu görünce istemsiz olarak gerildim. Elinde kamera vardı. Kamerayı odada bana yakın olan bir yerde sabitledi ve düğmeye bastı. Suratına siyah bir maske taktı. Ben şaşkın bir şekilde adamı izliyordum. Kameranın önüne geçip
"Anahtar elimizde eğer onu istiyorsan dediklerimizi yapman lazım"
Adam bana yaklaştı. Korktuğumu belli etmemeye çalışıyordum. Sertçe boynumu sıkarak beni yukarı kaldırdı. Boynumu çok sıkıyordu nefes alamıyordum. Ellerimle onu itneye çalışıyordum ama yapamıyordum hiç gücüm kalmamıştı. Karnıma inen tekmeyle yere yığıldım. Kollarımla Karnımı sardım nefes almaya çalışıyordum gözlerim kararıyordu . En son adamin kamerayı alıp çıktığını gördüm ve gözlerim kapandı.