Jongin ကို ခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတြေၾကာင့္ Kyungsoo ႏွလံုးသားလည္း တစ္စစီေၾကမြေနခဲ့ပါျပီ။ သူက Jongin ကို အစအဆံုးမ႐ွိတဲ့ အခ်စ္မ်ိဳးနဲ႔ ကိုခ်စ္ခဲ့တာ... Kyungsoo က Jongin ကိုသူ႔ရဲ႕ပထမဆံုးခ်စ္သူျဖစ္သလိုေနာက္ဆံုးခ်စ္သူလည္း ျဖစ္ေစခ်င္ခဲ့တာ... သူ႔ႏွလံုးသားကို ဖြင့္ႏိုင္ခဲ့တဲ့သူက Jongin ျဖစ္ခဲ့သလို သူ႔ႏွလံုးသားကိုပိတ္ျပီး ေသာ့ခတ္ႏိုင္တဲ့သူကလည္း Jongin ပဲျဖစ္ေစရမယ္လို႔ Kyungsoo က ဆံုးျဖတ္ထားခဲ့တာ။ Jongin ကလဲြလို႔ ေနာက္ထပ္ ဘယ္သူ႔ကိုမွ သူမခ်စ္ခ်င္ေတာ့ဘူး။ Jongin ဟာသူ႔ကမၻာပဲ.....!
Jongin အတြက္လည္း ဘယ္အရာကမွ Kyungsooထက္အေရးမၾကီးဘူး။ ေနာက္ထပ္ စၾကာ၀ဠာတစ္ခုမွာ လူျဖစ္ခဲ့မယ္ ဆိုရင္ေတာင္မွ သူအျမဲခ်စ္ေနမယ့္သူက Kyungsooပဲ....
----------------------------------------------
'Kyungsoo Hyung, တကယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ ဒီကမၻာၾကီးကို ေနာက္ထပ္ျမင္ခြင့္မရေတာ့ဘူး ဆိုရင္ေတာင္မွ Hyung ကိုခ်စ္ေနဦးမွာပဲ။ တကယ္လို႔ ေကာင္းကင္ဘံုကို ေရာက္သြားခဲ့မယ္ဆိုရင္လည္း Hyung ရဲ႕Guardian Angel အျဖစ္နဲ႔ Hyung ကို ေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးေနမွာ သိလား?' Jongin က သူ႔ရင္ဘတ္ေပၚမွာ ေခါင္းေလးမွီထားတဲ့ Kyungsoo ဆံပင္ေလးေတြကို ပြတ္သပ္ေပးရင္းနဲ႔ သူ႔ဆႏၵေတြကို ေျပာေနခ့ဲတယ္။ဒါေပမဲ့ Kyungsoo က Jongin ကိုသူ႔ရဲ႕Guardian Angle အျဖစ္႐ွိေစခ်င္တာမွ မဟုတ္တာ...... သူမျမင္ႏိုင္, မထိေတြ႔ႏိုင္, မၾကားႏိုင္တဲ့ ၀ိညာဥ္တစ္ခု အျဖစ္နဲ႔ ႐ွိမေနေစခ်င္ဘူး...... သူကိုယ္တိုင္ထိေတြ႔ကိုင္တြယ္လို႔ရတဲ သက္႐ွိလူသား တစ္ေယာက္အျဖစ္ ႐ွိေနေစခ်င္တာ... ဒါမွသူတို႔ မဂၤလာေဆာင္ျပီး ရည္မွန္းထားတဲ့ အနာဂတ္မိသားစုေလး တည္ေဆာက္လို႔ရမွာေပါ့! အခုေတာ့ သူ႔မ်က္ႏွာေလးကို Jongin ရင္ခြင္ထဲအပ္ျပီး အသံတိတ္ ငိုေၾကြးေနခဲ့ပါတယ္...
'ေနမေကာင္းတာကို ဖံုးကြယ္ထားခဲ့မိလို႔လည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္, Hyung! ကြ်န္ေတာ္က Hyung စိတ္ဆင္းရဲမွာကို မလိုလားခဲ့႐ံု သက္သက္ေၾကာင့္ပါ~ Hyung ျပံဳးေပ်ာ္ေနတာကိုပဲ ျမင္ခ်င္ေနခဲ့တာ!'..... Jongin ေျပာသမွ်ကို နားေထာင္ရင္း ႐ႈိက္သံမထြက္မိေအာင္ Kyungsoo တစ္ေယာက္ ႏႈတ္ခမ္းကိုပဲ အေသဖိကိုက္ထားမိတယ္။
'ျပီးေတာ့ေလ...ဟိုတေလာတုန္းက ကြ်န္ေတာ္တို႔ အနာဂတ္အိမ္ေလးပံုကို Hyung အၾကမ္းဆြဲထားတဲ့ စာ႐ြက္ေလး႐ွိေသးတယ္မလား?'
YOU ARE READING
သူက... သြားေတာ့တဲ့
Fanfictionဒီ fic ေလးက အေနာ္ Fb မွာ တင္ၿပီးသား Fic ေလးတစ္ပုဒ္ပါ... Aff မွာအရမ္းႀကိဳက္တဲ့ "He Said Go" ဆိုတဲ့ fic ေလးတစ္ပုဒ္ကို ကိုးကားၿပီးျပန္ေရးထားတာပါ... အတြဲကေတာ့ Kaisoo ေပါ့ေနာ္.... မူရင္း Author ကေတာ့ One Shot ေရးထားတာပါ... အေနာ္ကေတာ့ နည္းနည္းရွည္သြားတယ္...