Okullun açılmasına 5 gün kalmıştı ben ise bavulumu hazrlıyordum evet ben nevra bugün yeni okullum heycaninı yaşiyordum evet evet yeni aksiyonlar beni bekleyin yatılı okullda kaldığım icin annem cok uzuluyodu ama elden gelen bir sey yoktu neticede büyük babam yoluyodu simdi diyeceksiniz bunun babasi yokmu babam ben cok kusukyastayken bizi birakip gitmisti.Neyse abim eve gelince hemen aşağıya indim ayakta duran abim bana bön bön baktıktan sonra -hadi hazırlan gidiyoruz dedi .Bende hemen odama çikip siyah dizi yırtık bir dor pantolon giydim üstüme ise asker yesili bir gomlek giydim gomleğimi pantolunun içine koydum sonra siyah nike spor ayakabilarimi giydim asagi indim abim kapıyo dogru yonelirken bende annemi operek veda ettim sorvivirdaki sahra gibi kapiya yaklasinca bir yes be cektim abim arabayi calistirdi bende hemen bindim ve telefonuma kullakligi taktim ilk olarak yalin" yeniden" sarkisini dinledim 4 saatlik bir yol ama cabuk gecsin diye face de inste(instagram) takildim derken varmisis off annam off okul okul degil hic bir sey kiyaslama olmaz bahcedekilerle tam bir meteor oteli ohha gaziantep baklava festivalina dustum "toparlan nevra hadi kizim hadi "derken abim beni durterek - bu boklara bakmaya devami edeceksin yoksa benmi gozunu aliyim dedi .Ne olucak abi iste murat abim kendisi evde benle yanlizken benimle eylenen ama evden biri gelince veya arkadaşları yaninda olunca beni adamdansaymaz koyu kahve gozlerri ve bunla butunlesen kahve saclari buğday teni "abim diye sölemiyorum"cekici vucudu ulan boyle sevgilim olacaktida nerdee abim distan suratsiz egolu birine benzer ama oyle biri degildir sadece fazla arkadasi yoktur .Abimle indikten sonra mudur odasina dogru yol aldik yemin ederimki insan gozunde lazer bulunsaydi kesinlikle erimis olucaktim simdi dinilecek kiz kendini ne kadar beyeniyor oyle degil butun kizlar abime baka baka ulan geberdiler abimde bir havalanmalar ya bi git turbo gibi biz ne unluler gorduk gul gul olduk bende ise abim ne kizlar gordu gul gul oldu oldu mudur odasina vardigimizda elli yaslarda bir bayan bizi karsiladi oda sik duzenliydi daha cok beyazın ağırlık bastıği bir odaydi kadin bize oturmamizi soyledi yasina gore fizi cok iyidi -merhabalar hosgeldiniz ben feride çakıl dedikten sonra telefonla konustu .Birden odaya bir metro metor dustu mudur ona baktiktan sonra - berkin oğlum bak bu nevra seninle ayni sinifa geliyor ona sinifi tanit ve okulu gezdir dedikten sonra bende aya kalkip berkinin yanina gitim kapiyi acarak - önden hanimlar dedi bende tessekur edergibi kafami saladim mudur odasindan çiktiktan sonra bana elini uzatarak- ben berkin feride hanimin yeğeniyim dedi bende ona donup bana uzatilan elli sıktım- bende nevra. Yuzune baktimda one yuz oyle öldurun la beni ne alimli gulus Allahim sana geliyorum derken beni sınıfa goturdu bos sırayı gosterdi hadi bismillah baslirek.
Derken berkin yanima gelip hosgeldin güzellik dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni yazdım her yere aşk diye
De Todo1.Bölüm Okularin açılmasına çok az kalmiştı gittim yeni bir yatılı okuldu annem ve babamı kaybetim aslında annem beni bırakıp gittigi için babamdan önce kaybettim babam ise bir trafik kazasinda kaybetim baksaniza hayat bana daha küçükken üvey evlad...