Запознанство

127 11 0
                                    

-Хей, ти! Нека ти помогна с тези куфари изглеждат по-тежки от теб - русото момче се приближи до мен.
-Благодаря, но се справям.
-Явно ще си имаме нова съседка. Приятно ми е да се запознаем аз съм Кайл.- подаде ръка към мен и ме погледна топло и тогава забелязах, че има сини очи. Бяха толкова светли, странно е че ги забелязах понеже в коридора на блока беше доста затъмнено.
-Аз съм Миза и на мен ми е приятно. Мислих си, че ще съм сама на етажа.
-Е за твое нещастие не си-каза той със сърказъм- Аз и моят съквартирант живеем отсреща. Ако искаш по-късно намини да се запознаеш и с него или си мислиш, че ще те отвлечем и завържем на стол в стая без прозорци-засмя се той.
-Звучи хубаво и странно, но за жалост имам адски много работа със подреждането на апартамента.
-Тогава не отказвай на предложението което ще ти предложа сега. Нека аз и Джо да дойдем да ти помогнем с оправянето и да те опознаем както и ти нас, все пак ще живеем едни срещу други хубаво ще е да се опознаем, нали?
-Е, добре, но е пълна бъркотия вкъщи така че после да не съжелявате, че сте дошли- съркастично се изсмях.
-Трябва да видиш нашият апартамент и тогава ще си говорим пак. - той отвърна със смях също.
-Елате когато ви е удобно. Виждам, че излижаш, така че няма да те задържам повече. - казах аз
-Към 5 следобед ще дойдем. Хайде до тогава.-усмихна ми се той.
-Чао, Кайл.
Харесах го.Изглеждаше мило и забавно момче. Радвам се, че ще си намеря приятели толкова от рано. Сега беше около 2 часа и реших да отида да купя нещо за хапване за довечера. Апартамента ми не беше много голям. Още като отвориш входната врата влизаш в хола, който беше свързан с кухнята,имаше спалня и тоалетна. Много го харесах, когато го видях, но беше съвсем мръсен. Хубавото беше, че има запазени мебели, понеже нямаше как да докарам мебелите си от Канада. След едно голямо изчистване и подреждане щеше да е повече от перфектен.

NeighboursWhere stories live. Discover now