Вече минаваше 4:30. Пуснах си музика и започнах да подреждам дрехите си в гардероба. Пеех и танцувах, докато не забелязах, един силует да ме наблюдава. Толкова се изплаших, че изпищях.
-КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ???-изкрясках - КАЙЛ ИМА ЗВЪНЕЦ. И все пак се познаваме от няколко часа не може просто така да влизаш в апартамента ми.
-Съжелявам, но звънях над 100 пъти, но ти не чуваше заради тази музика- провикваше се от вратата.
Намалих музиката понеже беше наистина силна.
-Е как мисшиш? - попитах го
-За пеенето ти или за апартамента- засмя се русата глава.
-Забавно.
-Всъщност мисля, че изобщо не е толкова зле. За два, три часа ще се справим.
-Ъм нали щеше да си и с твоят приятел?-попитах го аз.
-Той каза, че имал работа и каза да дойдеш за вечеря, за да се запознаете. И нямаш право да отказваш сега да се залавяме с чистенето, за да имаме повече време за приказки на вечеря.
Съгласих се без да се съпротивя. Не знам защо, но имах чувството, че го познавам от отдавна. Изчистихме банята, излъскахме ламината в спалнята и подредихме разни покупки, които бях купила по-рано. Беше забавно. Без да искам изпуснах на пода брашното и се разпиля по целия под. Започнахме да се мажем целите в брашно, лошото беше, че трябваше пак да чистя, но си струваше. Стана около 8:30 вечерта.
-Лол. Свършихме. - каза Кайл
-Познаваш ме от няколко часа, а поиска да чистиш дома ми, защо? - засмях се аз.
-Ами това ми е работата. Ходя по апартаментите на самотни момичета и им помагам. Като казвам самотни, ти защо си сама тук?
-Ще ви разкажа на вечерята и междо другото благодаря ти за помоща. - отвърнах му аз.
-Няма за какво.-мило ми отвърна.- Вече сме приятели. Сега да отиваме към нас. - зарадва се като дете Кайл.
-Все още съм покрита с брашно.
-Аз също.
-Ако искаш ти птивай аз до 5 минути ще се преоблека. -казах.
-Аз ще те изчакам тук. Аз няма да се преобличам заради Джо. Все пак не е толкова специален-захили се.
Несхванах, но от краткотл време от както го познавах разбрах, че има странно чувство за хумор но ми харесваше.
Беше ми приятна компанията му. Дали и Джо щеше да е като Кайл?
YOU ARE READING
Neighbours
Teen FictionТова е история за едно момиче което се е борило много, за да сбъдне целите си. В големият град тя среща много хора с които се сприятелява и две момчета, които стават част от нейният живот. Страх, любов, университет и приятелство това са 4те ключови...