Nur Dersaadet; @pandak1

48 2 0
                                    

Hilal Efsanesi,Hilallerin Soyağacı ve The Armenian Genocide hikayelerinin yazarı; pandak1

İlk olarak adınız,soyadınız ve yaşınız olmak üzere bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Adim Nur Dersaadet diyelim ;) yasim 16. Ben kisaca cilgin bir insanim :D
Rap dinleyen cici bir kızım yani.

Kaç hikayeniz var? Konularından bahseder misiniz?

Aslinda bir hikayem var, ikincisi ilk hikayenin karater kitabi.pandak1

Hilal bence hayat gibi, tek bir konusu ya a trk bir bas karakteri yok. Bir Ümmet rüyasi, ya her şey farkli olsaydi? Sorusunun cevabı.

Hilal 2. Abdulhamid ten gunumuze uzanan bie casusluk hikayesi, Kudus un hala Muslumanlarin oldugu, Israil in kurulmadigi bir hikaye.

Ama bazen ona dini hikaye demekte ben bile zorlaniyorum. Siyasi, tarihi, iki turlu aska da ev sahipligi yapan bir hikaye ama herkesin alistigi dini hikayelerden degil.

Bu hikayenin kurgusunu yaparken bir ilhamınız var mıydı?

Ilk ilhamim yasadigim cevre oldugu ama Hilal Efsanesi ni olgunlastiran "1909 Istanbul Dustu-parvus un askerleri( Burak Turna)" ve Teskilat(Selman Kayabasi) kitaplari oldu. Fakat kurgunun kendisi genel olarak ben yazarken olustu. Bir kapi acma hikayesinden hikayeye 5 karakter ve iki dugun kazandirmisligim var :D

Peki wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?

2013 yilinda @musicacor kankim hep Yabanci yi anlatiyordu. Bana da birkac kez oku demisti, onun hatrina bu hesabi actim yani.

Anlıyorum.Wattpad'de veya gerçek hayatta idol aldığınız yazar/yazarlar var mı?

Wattpad de Divitsizhokka abla, gercekte Omer Sevincgul, Necip Fazil Kisakurek, Mehmet Akif Ersoy.

Biliyor musun Ustad i Eyup Mezarligina bakarken anmak tarif edilemez bir guzellik oldu.

Eminim öyledir. Peki , sizce insanlar sizi neden okumalı?

Böyle sorunca kendimi pazarlamacı gibi hissettim :) Dünyada o kadar farklı insan var ki bu sorunun cevabını bilmiyorum. Ben sadece insanların zihninde bir flash patlatmak, kalplerine dokunmak için yazıyorum.

Yazarlığı gelecekte bir hobi olarak mı devam ettirmek istiyorsunuz yoksa meslek olarak mı?

InsaAllah doktor olmak istiyorum. Yazarlik olmasa bile yazmak bir parcam ve birakabilecegimi zannetmiyorum.

Peki ileride keşfedilen yazarlar arasına girerseniz hikayelerinizi kitaba dönüştürmeyi düşünür müsünüz?

Dedigim gibi hikayemde Israil devleti yok ve dunyanin super gucu Turkiye. Iyi anlamda kesfedilsem evet Hilal Efsanesi ni kitap yapmak isterdim ama savas kitabi savasta bir anlam ifade eder barista, yani biz Hilal in anlattiklarini yasarken Hilal in pek bir anlami kalacagini sanmiyorum.

Anlıyorum.Son olarak okuyucularınıza ve sizin okuyucunuz olmaya hazırlanan insanlara söylemek istedikleriniz var mı?

Bu kadar suslu cumleden sonra biraz garip kacacak sanirim ama yok :) Sanirim denilecek son sey: Selam ve dua ile Allah a emanet olun.

Teşekkürler siz de :)

Kitap TanıtımlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin