Zeynep XXX; @zZSADZz

62 3 1
                                    

Beyaz Duvak adlı hikayenin yazarı; zZSADZz

Adınız,soyadınız ve yaşınızla birlikte kendinizden biraz bahseder misiniz?

İsmin Zeynep 17 soyadımı gizli tutuyorum fakat arkadaşlarım arasında hayali tasarımcı olarak adlandırılabiliyorum bazen.Hobilerim olarak resim yapmak vazgeçilmezimdir ,tasarımlar yapıyorum teknik çizimler yapmayı seviyorum bunun yaninda dikiş dikmek en büyük hobilerimin arasındadır,edebi yanimin güçlü olduğunu düşünüyorum şiir ve kompozisyon dallarında derecelerim vardir .son olara terazi burcuyum .

Kaç hikayeniz var? Acaba konularından biraz bahseder misiniz?

1tane hikayem var Beyaz Duvak.

Kurgusunun cok guzel oldugunu dusunuyorum kendi yazdigim kitabin her bolumunu bir kac kez okudugum oluyor:)
Kugusundan bahsedecek olursak anafikrimiz ruya tema hayaller ve gercekler.

Bu hikayeyi kurgulayışınızda bir ilhamınız var mıydı?

İlham aldigim nokta yok bir anda gece uyurken aklima bir fikir geldi ve basladim sonra.da yayinladim.

Wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?

Wattpad i bir arkadasimin onerisi ile keşfettim sanirim mayıs ayından beri kullaniciyim.

Wattpad'de veya gerçek hayatta idol aldığınız yazar/yazarlar var mı?

Evet sarah jio ornek aldigim bir yazardir.

Kesinlikle çok iyi bir yazar.Kitaplarını beğenmemek elde değil :) Peki,sizce insanlar sizi neden okumalı?

Bence insanlar benim kitabimdan kendilerine küçük paylar cikarabilirler veya benim kitabimi okurken hayallerini şekillendirebilirler.

Yazarlığı hobi olarak mı devam ettirmek istiyorsunuz yoksa mesleğim dediğiniz iş olarak mı?

Ben kendimi bildim bileli defterlerimin kitaplarimin sayfalarina hatta bos buldugum duvarlara dahi siir yazarim meslek olarak bu isi dusunmuyorum ama bu is asla son bulmaz bende.

İleride keşfedilen yazarlar arasına girerseniz hikayelerinizi kitaba dönüştürür müsünüz?

Tabiki bu benim en büyük hayalimdir zaten.

Son olarak okuyucularınıza ve sizin okuyucunuz olabilecek insanlara söylemek istedikleriniz var mı?

Onlara söylemek istediğim seyler var elbette.
Ben her yazdigimi hissederek o ani kendim yasiyormus gibi yaziyorum onlarda umarim hissediyorlardir kitaplarimda benden ve kendilerinden bir parça sevgi bulmaları dileklerimle. Okurlarimi seviyorum ...

Teşekkür ederim.

Rica ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kitap TanıtımlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin