" Haklı Olduğumu Bildiğim Halde Vazgeçmem .
" sonuna kadar dayanırsam, her şeyin benim amacıma uygun olarak gelişeceğine inanıyorum .
" Düşük Olasılıklar Karşısında Cesaretli Olacak Ve Korkmayacağım ." hiç kimsenin, bana hedeflerime ulaşmada engel olmasına veya gözümü korkutmasına izin vermeyeceğim .
" Tüm fiziksel engelleri ve aksilikleri yenmek için savaşacağım .
" istediğimi elde etmek için tekrar tekrar ve yine tekrar deneyeceğim .
" Tüm başarılı olmuş kadınların ve erkeklerin , yenilgiye ve güçlüklere karşı savaşmış olduklarını bilmek , bana taze inanç ve kararlılık veriyor .
" Karşıma ne tür bir engel çıkarsa çıksın , cesaretsizliğe veya ümitsizliğe hiçbir zaman teslim olmayacağım .
" Hayat yokuşunu tırmanırken , zirveye çıkarken , karşılaşacağımız kimselere iyi davranalım ; çünkü inişte yine onlara rastlayacağız . "
SAKAT KÖPEK YAVRUSU
"engelli olmak öğrenmeye ve üretmeye engel değildir . Bu dünyaya istediğimiz gibi gelmedik istediğimiz gibi gidemeyiz . karanlığa söyleneceğine bir mum yak !"Hayvan dükkanı sahibi olan adam bir tabela hazırlamış . Üstünde satılık köpek yavruları yazan bu tabelayı kapıya asmış . Çocukların böyle yazılara önem gösterdiğini biliyormuş . çok fazla zamn geçmeden kapıda bir çocuk belirmiş .
" köpekleri kaç liraya satıyorsunuz ?" diye sormuş
dükkan sahibi , "25 liradan 50 liraya kadar değişiyor , " diye cevap vermiş .
küçük elini cebine götürüp çıkan bozuklukları saymış ve" 3 lira 65 kuruşum var , en azından yavrulara bakabilir miyim ? " diye sormuş .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" hayatın içinden gerçekler "
Historia Cortahaytın içinde olan okuyunca ders alacağınız küçük tatlı hikayeler :)