Evet biraz hatta baya bir acemi olabilirim o yüzden bu acemice olan bölüm için sizden çok özür dilerim.
Multimedya: Geveze kiracımı yazdığım defter 📒sizcede çok tatlı değil mi😜 ve alttaki kitap hikayeyi yazarken ilham aldığım kahraman tazeoğlu'nun mavi ev kitabı bu arada çok güzel bir kitap şiddetle tavsiye ediyorum 😊
Keyifli okumalar :)☕📖💚
^^Zeynep^^
Güne horoz sesiyle uyanmak ne demek bilir misiniz?Tabiki bilemezsiniz çünkü gölyazı da değilsiniz .Evet evet orada ne işin var dediğinizi duyar gibiyim e bizde insanız yani benimde diğer insanlar gibi tatile ihtiyacım var.Artık ne kadar tatil denirse benim bildiğim tatilde insanlar öğlene kadar uyuyup dinlenirler hayır sabahın 6.30'unda kalkmak da ne demek off şu horoz da bir susmadı he.Acaba tatil için gölyazı' ya gelmekle hata mı yaptım.
" He he zeynep sanki bora bora'ya gidecekmişsin de uçak biletleri tükendiğinden gidememişsin gibi konuşuyorsun. Zaten buraya gelmesem demet sultan 'sen bizi özlemedin de mi gelmiyorsun' diye triplere girerdi. Hayır yani ni-"
Birden kapı açıldı ve
D:" Zeyneeeep "
"Hiiiii!! Aklımı çıkardın anne öyle pat diye girilir mi hiç? "
D:"Kız sen yine mi kendi kendine konuşuyorsun iyice delirdin sen neyse çabuk aşağı gel daha kahvaltı hazırlayacağız"
"Anne ne kahvaltısı ya 6.30 da kahvaltı mı yapılır. Hayır yani kargalar bir kahvaltısını yapsında biz daha sonra yaparız"
D:" Zeyneeeep! Sen benimle dalga mı geçiyorsun terlikle nasıl nişan aldığımı unuttun heralde ona göre ayağını denk al hem ne 6.30'u saat 7.30 oldu .Ben gidiyorum sen de çabuk hazırlanıp aşağı gel "
Annem odası çıktıktan sonra derin bir off çekiyorum zaten doğru düzgün uyuyamadım. O değil de saat 7.30 olmuş ya ben bir saattir kendi kendime mi konuşuyorum. Sanırım gerçekten delirmeye başladım neyse daha fazla delirmeden hazırlanayım bari zaten bugün İstanbul'a dönmem lazım sonuçta pazartesi işe gideceğim bu güne bugün ben işinde gayet başarılı bir mimarım yani .
Banyoya girip güzelce bir duş alıp hazırlandıktan sonra aşağı iniyorum nasılsa bavulumu büyük bir başarı gösterip dün akşam üşenmeden hazırlamıştım .
*******
Babamla alp'de uyandıktan sonra kahvaltı masasına geçiyoruz .
C: " Kızım otobüs'ün kaçta kalkıyor ?"
"10.00 da babacım zaten pazartesi işe gitmem lazım."
A:" Abla ya biraz daha kal lütfen ben sana daha doyamadım".
Bence o doyamadım değilde soyamadım olacaktı
"Tabi canım cihan bank kredi vermeyince yeni açılan zeynep bank'a başvuracaksın dimi . Yemem ben bu numaralı oğlum zaten geldiğimden beri beni tavuk gibi yoldun ."
A:"Ya abla ne alakası var ya hem sadece 100 tl aldım senden. "
" 100? Emin misin alp?"
A:"Tamam belki 200 olabilir "
" 200? 300 olmasın o? "
A: "300'de olabilir tabii amaaan abla sende 3'ün 5'in hesabını mı yapıyorsun?"
C:" Sus lan hergele sen daha geçende
benden 100 tl almadın mı?"A:" Baba ben o parayla kitap aldım ya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geveze Kiracım
RandomYakışıklı mı yakışıklı adonisli mi adonisli bir adam ve Güzel mi Güzel geveze mi geveze olan bir kadın Bakalım bu iki insan bir araya gelince neler olacak ?