Pek içime sinen bir bölüm olmadı ama elimden geldiğince iyi yazmaya çalıştım.
Multimedia: sayerler apartman 🏢ve bölüm de kerem in durumuna en çok uyan şarkı 🎶🎧Erkin Koray :Çöpçüler
Keyifli okumalar :)☕📖💚
^^Kerem^^
Sabah alarmın sesiyle uyanıyorum . Saat daha 6.30 ama ben alışkın olduğum için gayet dinç bir şekilde kalkıp alarmı kapattıktan sonra banyoya giriyorum.
Güzel bir duş alıp özel ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra üzerimi giyinmek için giysi odasına geçiyorum. Acaba babamı dinleyip de dedemin babama babamın da bana verdiği o eski apartman dairesinde kalsaydım ne olurdu kesinlikle tam bir salaklık o ev bildiğin tarihi eser heralde yakında yıkılır. Neyse dalga geçme kerem orada insanlar yaşıyor. Allah korusun yıkılır falan. Zaten annemle babam da tutturmuşlar bir zeynepte zeynep bizim apartmanda oturuyormuş yani daha doğrusu artık benim, yok çok güzelmiş çok başarılı bir mimarmış bizim apartmanda oturduğunu göre mimar olduğu belli oluyor zaten. Çünkü apartman çok eski olduğu için tarihi bir yapısı var o da apartmanın tarihi oluşundan etkilendi kesin, hem banane ya o kızdan annemle babamda sürekli övüp övüp duruyorlar. Tam evlenilecek bir kızmış da benimle çok yakışırmış da habire bir imalar. Hayır bir de kızın hiç bir şeyden haberi yok ama ben biliyorum onların neden beni evlendirmek istediklerini tabiki torun sevdasından tamam bende aşık olup evlendikten sonra bir çocuğumun olmasını isterim de ne gerek var bu kadar aceleye resmen 30-35 yaşlarına gelmiş bir geleceği olmayan boş gezen bir adamım da evde kalmış muamelesi görüyorum ya. Arkadaş ben 27 yaşındayım ne bu torun sevdası anlamadım ki tamam yuva kurup evli barklı bir adam olmamı istiyorsunuz da bu kadar da baskı fazla ama.
*******
Daha fazla sızlanmayıp üzerimi değiştirdikten sonra aşağı inip mutfağa giriyorum ve tost hazırlamak için buzdolabı'ndan gereken malzemeleri çıkartıyorum mu acaba malesef çıkartamıyorum çünkü buzdolabı bomboş buzdolabını kapattıktan sonra teker teker dolaplara bakıyorum ve yemeklik olarak da hiç bir şey kalmamış mecburen markete gidip alışveriş yapmam lazım biliyorum biliyorum bir kerem sayer olarak alışverişi hizmetçilere veya şoföre yaptıracağımı düşünüyorsunuz ama yanılıyorsunuz. Hiç bir zaman öyle zengin tiplerden olmadım bir alışveriş yapamayacak kadar da züppe değiliz heralde tamam belki lise yıllarında tam bir züppeydim ama artık 27 yaşında gayet olgun bir insanım artık bütün işlerimi kendim hallediyorum hem 3 senedir annemlerden ayrı bir villada yaşadığım için alıştım evin bütün işlerini ben hallediyorum .
Sabah hava biraz serin olduğu için üzerime hırkamı geçirdikten sonra anahtarlıktan arabamın anahtarını alıp markete doğru yola çıkıyorum.
Markete geldikten sonra alışverişimi yapıyorum ve kasaya gideceğim sırada içecek almayı unuttuğum aklıma geliyor ve market arabasını içeceklerin olduğu reyona doğru sürüyorum ama karşıdan market arabasıyla hızlı hızlı gelen kıvırcık taş hatun beni görmüyor ve market arabama bodoslama dalıyor!!
^^zeynep^^
" Çok özür dilerim ben sizi valla hiç görmedim görsem çarparmıydım hem valla inanın bilerek olmadı çok çok özür dilerim ah aptal kafam ya nasıl göremedim sizi çok çok pardon gerçekten şu an çok utanıyorum isteye-"
Karşımda ki adonisli tarçın ise sözümü keserek;
"Tamam tamam sakin olun önemli değil asıl size bir şey oldu mu ?"
Ne! adama bodoslama daldım ve o beni azarlayacağı halde benim nasıl olduğumu mu merak ediyor.
" y-yok da ama aldıklarınızı mahvettim yani baksanıza"diyerek açılan yoğurt kovasını ,patlamış ve etrafa saçılmış pirinç paketini ,muhtemelen çarpmanın etkisiyle robottan çekilmiş gibi olan cips paketlerini ve daha nicesini utanarak gösteriyorum. Allah cezanı vermesin zeynep yine yaptın yapacağını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geveze Kiracım
RandomYakışıklı mı yakışıklı adonisli mi adonisli bir adam ve Güzel mi Güzel geveze mi geveze olan bir kadın Bakalım bu iki insan bir araya gelince neler olacak ?