√"Ayyy"krizi

10.9K 27 34
                                    

Yine sabah sekiz kırk beş ben uyumayı seven haber bülteninden defne hepinize iyi erken sabahlar.

Bu sabah alarım yine çaldı ve yapma istediğim şeyi yaptım.Alrmı pencerede dışarı attım.Artık.plaj sınırları içerisinde yaşayacak.

Aşağıya indim .Yine o savaş hem sinir hem mutlu inanamıyorum.Sanki ona karşı birşey hiseddiyorum gibi yani o gelince hayat bir farklı oluyor.Ayyy ne bu böyle ben mayıştım.Fark ettiğime göre " Ayyy" sesli çıktı.Annem yanıma geldi.

Annem

-ne oluyor kızım.

-(şimdi hesabını ver defne niye bağırdın hmm niye hm niye)hiç bişey.

Savaş

-Hiçbişey mi

-ya uykumu alamadım rüyada kalmışım.

-gerçek mi?

-gerçek

-rüyanda ne gördün yani beraktan

-hmm unutum.hani rüyalar kolay kolay unutulur.

-Evet unutulur

Buna inandığını pek sanmıyorum ama ona iç sesimin sinirden ve mutluluktan bazı anlaşılmaz kelimelerin kendimle yüzleşirken yüksek sesle çıktığını söyleyemem.Buna annemin de inandığını sanmıyorum ama hesap sormadı yani konu kapandı.

Kahvaltı ettik onlar gezmeye gitti ben ve savaş gitmedik. Televizyonu açtım ve serretiğim dizinin tekrarını açtım.

Savaş

-bunu mu izliycez.

-e evet

-başka bişey açsan

-ne açıyım

-ya tamam istediğini aç

(Hem istiyo hemde tavır yapıyo hmmm...hmmm aklıma bi hakaret gelmedi MALESEFF)

Ben ona kumandayı verdim ve sıkıntıdan savaşı öldüresim geldi. yok yok öyle bişey nerden çıkıyo bunlar ayyyy
Yine"AYYY"sesli çıktı.
Savaş

-ne oldu.

-hiçbişey

-niye bağırdın o zaman.

-bilmem ben kendimi biliyor muyum.

-He

-hm

-seni bazen anlamıyorum.

-bende kendimi anlamıyorum

Ayyyy bu ayyy krizini kapatalım .

-Bu ayyy sesli çıktı.konuyu kapat.

Savaş

-kapatalım

-tamam kapandı.bir daha bu konuya ilgili azını açarsan seni öldürürüm.





Kısa oldu ama







NASILDI?

#1KIZ 2 ERKEK#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin