Anılar

93 4 0
                                    

Multi:Mert

Mertin evinden çıktıktan sonra gözlerim dolmaya başladı,hayır onları öyle gördüm diye değil sinirden. Iki gün önce beni ne kadar çok sevdiğini söyleyip duruyordu ne kadarda salakmisim.Çıkma teklifi ettiği zaman ne kadarda sevinmiştim.Böyle düşününce anılar gözümde canlandı
5 Ay önce
Akşam üstü kitap okurken mesaj sesiyle irkildim indirim mesajdır diye bakmadım,tam kitaba tekrar dalmışken bir mesaj daha geldi allah allah bana magza ve vodafoneden başka mesaj gelmez ki telefonumu masadan alıp hizlica şifreyi girdim mesaj merttendi hani şu lise 1 de beni potanın altında öpen hizlica mesaja tikladim
KIMDEN:Mert:Pamir seninle önemli bir şey konusuncam kemik kafeye gelir misin?
...
KIMDEN:Mert:Anladım gelmiyeceksin :(
Off gelmiycemi sanıyor ne yazsam acaba heh buldum.
KIME:Mert:Yok,hayır sadece görmemiştim.Tamam, 16.00 da buluşalım.
O-ha anında cevap geldi
KIMDEN:Mert:Ciddi misin? Tamam görüşürüz o zaman.
KIME:Mert:Görüşürüz.
Evde arkadaslarinla kalmanın faydası diye geçirdim içimden üstüme kot short ve salaş t-shirtumü siyah converselerimide giydim makyaj olarakta eyeliner,kalem,rimel üçlüsünü yaptım hafif parlaticida sürdüm saclarimida salinik bıraktım telefon kabimin arkasına 50 tl sıkıştırıp evden çıktım.
...
Kafenin kapısından içeri girdiğim anda başımdan aşağı güller dökülmeye başladı ben şaşkın şaşkın etrafı izlerken merti gördüm. Saçlarını bağlamıştı bu hali çok tatliydi aramızda bi adım varken durdu ben hala ne olduğunu anlamaya çalışırken mert "Pamir biliyorum biraz sasiricaksin ama artık daha fazla sakliyamiycam I-ıı şey"sonunda kendimi topadigim ve "I-ıı ney"dedim.
"Ya şey işt-off bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim" ona olan tuhaf bakışlarımı görmüş olacak ki devam etti "tamam söylüyorum senden çok hoşlanıyorum bu nedenle sana karistigimda 'hangi sıfatla 'sorusuna sevgilisi cevabını vermek çok istiyorum yani şey benimle çıkar mısın? "
Sanırım şaşkınlıktan bir on dakika öyle kaldım mert yüzüme biraz korku biraz umutla bakıyordu en son kendimi topadigimda "yani ı-ıı şey evet "dedim gülerek. Mertin yuzundede sacma bir gülücük oluştu ve hemen aramizdaki mesafeyi kapatıp elimi tuttu "Emin ol ki pişman olmiycaksin seni hep sevicem"dedi kafedeki daha yeni fark ettigim kişiler alkislamaya başladı ve mert bana sarıldı.

Şimdiki zaman

Yalancı pislik, hayır üzgün degilim kızginim kendime kizginim bu kadar salak olmayi nasıl başardım bilemiyorum sanirim buda benim yeteneğim.Bunları düşünürken sahile kadar gelmiştim havada kararmaya baslamisti bankalardan birine oturdum çok geçmeden yanıma biri daha oturdu hic takmadim sessiz sessiz kendime saydiriyordum ki "kendine bu kadar haksizlik etme, eminim ki güzel olduğun kadarda zekisindirde" hepsini duymusmuydu artık hangi akla hizmet bu soruyu sordum bilmiyorum ama "Anlatsam dinler misin?"

Zaten hayatımı değiştiren soruda bu olmamış mıydı ?

Kaçış Yok ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin