YENİ OKUL

66 4 3
                                    

Bu okula  daha yeni gelmiştim. Hemen müdüre  hanımın  yanına gittim.Kaydımı yaptırdım ve sınıfıma girdim. İlk ders matematikti (çok sıkıcı). Sonunda ders bitti ve kantine indim. Yanıma bir kız geldi.            JİA:  Merhaba  ben JİA. Aynı sınıftayız.                                                                                                                                      MİNZY: Merhaba ben de MİNZY. Tanıştığıma memnun oldum.                                                                                      JİA: Bir şeyler içelim mi? Ben ısmarlıyorum.                                                                                                                           MİNZY: Fark etmez.                                                                                                                                                                           Ve zil çalar. hocaları onlara bazı sorular sorar. Diğer  ders dışarı çıkarlar. Yine aynı kız.                                   MİNZY: Merhaba. Yanındaki kim?                                                                                                                                                JİA: İkizim. Adı LUHAN. O da bizimle aynı sınıfta. Senin önünde oturuyor.                                                               MİNZY: Hmm. Ne kadar güzel.                                                                                                                                                     JİA: Ayrıca ikizim çok zekidir.                                                                                                                                                       LUHAN: Ya şöyle demeyi kes. Sadece biraz fazla çalışıyorum.                                                                                       JİA: Kesin öyledir. MİNZY nerde kalacaksın yurtta mı  evde mi?                                                                                   MİNZY: Yurtta.Ya sen?                                                                                                                                                                       JİA: Bende yurtta kalıcağım. aynı yurtta kalalım mı?                                                                                                           MİNZY: Olur.                                                                                                                                                                                        Ders biter ve yurda giderler.                                                                                                                                                          JİA: Çok şanslıyız. Aynı okul, aynı yurt, aynı sınıf.                                                                                                                                                                                                                                                                      

NOT: OKUL OLDUĞU İÇİN GEÇ YAZDIM ÖZÜR DİLERİM.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OKULUN Altındaki MezarlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin