1.BÖLÜM

1.7K 60 0
                                    

Okulun son günüydü.Geç kalmak istemiyorum nede olsa okulun son günü geç gidersem olmazdı.Ama hala yatağımda bi o yana bi bu yana dönüp duruyordum.

Annemin "Doğa"diye bağırmasıyla yerimden sıçramam bir oldu."Hadi ama okulun son günü geç kalacaksın çabuk ol!!!

Yatağı dağınık bırakarak banyoya doğru yöneldim ve her
sabah olduğu gibi abim benden önce davranıp banyoya girmişti.Bu her sabah oluyor ve 2-3 saat banyodan çıkmıyor.

Abimin banyodan çıkmasıyla benim banyoya girişim saniyeleri bulmuştu.Yaklaşık bi 30dk sonra çıktım.

Aşşağı kata inip kahvaltı sofrasına oturmak umuduyla aşşağıya inip kahvaltı sofrasının toplanıyo olmasıyla büyük bir şok geçirdim.

Annem ise bana bakıp her zaman ki gibi bana "Aferin kızım gine gecikecesin."

Evet herzaman okula ya 15dk yada 30dk geç kalırım.

Telefonumu elime aldığım gibi Merve'ye mesaj attım(Merve benim 6 senelik asla bıkmayacağım kankeytom)

-Günaydın kuzu

Bir saniye bile geçmeden geri cevap geldi.

-Günaydın canım

-Bize gelde beraber geçeriz okula.

-Zaten sizin kapıdayım çabuk kapıyı aç.

Merve'ye sanki onu senelerdir görmediğim gibi sarıldım.
Merve'nin suratı bi değişikti noldu lan benim kankama.

-Merve ne oldu sen bi deyişisin.

-Kızım ben yaz kanpına gidecem.

Ne ama bu yıl bu yıl bissürüü planlarımız vardı.

-Evet kızım ya.

Annem aklıma geldi ve koşarak yanına gittim

-Anne !!Annnnneee!!!!!!!!

-Noldu kızım iyi misin başına bişey mi geldi hay Allah 'ım ya of yavrum offfff.

Sanırım biraz fazla telaşla bağırdığımdan annem endiselendi.

-Korkma anne bişey olmadı sadece bişey soracaktım.

-Of kızım aklımı aldın ne sorcaktın sor .

-Anne Merve yaz kanpına gidiyomuş bende gidebilirmiyim.

-Bizde sana akşam babanla söylicektik biz seni zaten yaz kanpına yazdırdık.

-Neeeeeeee Merve sıkı dur kızım bende geliyorummmmmmm.

YAZ METEORUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin