13.BÖLÜM

909 54 56
                                    

Sabah ayrı bir mutlulukla uyandım.Demir'in bana aldığı ayı kollarımın arasındaydı.Yan yatağabi bakimde Merve'yi uyandırim. Oha yan yatakta  Demir var!

Demir benim odamda ve yan yataktaydi bu demek oluyoki Merve'de Mert'le kaliyo yani şu durumda bile Mervemi düşünüyordum. Hemen Demir'ı uyandırıp hesap sormalıyım.Kafasına bir yastık ve bana sinirli sinirli bakan bir Demir.

-İnsan gibi uyandirsan!

-Sen onu bunu geç sen niye benim odamdasin.

-Mete'yle Merve bana yalvardı ve benim odama geçtiler.

Oha hatırladığım kadarıyla Demir'in odasındaki yatak iki kişilikti yuh bunu yapmamislardir herhalde.

-Oha oğlum senin odandaki yatak iki kişilik namuslarini bozmamislardir dimi??

-Sanane kızım istedikleri gibi oynaşırlar Sanane.

Bunları söylerken sırıtiyodu.

-Oynasmak derken!!!Merve
bunu yapmaz.

-Kızım belki kız Mete'yle olduğu için değişti hem sanane çok mu istiyon.

-Demir kaşınıyosun!!!!

-Sen kasirsan kaşınıyorum.

-OFF DEMİR NE DICEKSEN ACIK ACIK DEYA BENIM SINIRIMI BOZMAAAAA!

-Ben anladım sen baya baya istiyorsun ama o iş burda olmaz benim odamda belki.

Sırıtıp duruyordu .

-Şu konuyu kapatalım.

-Peki.Sonra konuşuruz bu konuyu.

Ben yataktan kalkıp banyoya duş almaya girdim ve lanet olası kapı kitlenmiyodu.Odada bir ÖKÜZ vardı ne yapacağı belli olmazdı.
Ben banyoya girdim ve o sırada öküz kapıyı hizlica açtı ben bu durumda banyonun içinde olsamda hernekadar beni goremiyo olsada avazim çıkana kadar bağırdım."lan kapat çeneni çıktım tamam"içimden bir "oh"çektim.

Banyodan çıktım ve hazırlanıp dışarı çıktım.

Demir benden önce çıkmıştı sanırım. Yemekhaneye doğru ilerlerken Oha o ne ya bir kız ve bu kız Demir 'in boynunu öptü .Şimdi görür bu kız Demirime-yani Demir 'e yavsamayi kiskandigimdan deyil sadece kızın yaptığı ayıp belki sevgilisi var gerçi sevgilisi olsa buna izin verir miydi Demir sanırım evet.

Ben bilirim Demir 'e yapacağım işkenceyi .Sarp'ın yanına yürüdüm ve Sarp'ı yanağindan öptüm Sarp biraz şaşırmıştı ee gayet normal.

-Nasılsın Sarp ?

-Seni gördüm ya daha iyi oldum .

-Ay teşekkürler.

Sarp belime elini koydu ve bunu Demir farketti ve ayaklandı bize doğru gelirken Sarp onu görmedi ve yanagima bir buse kondurdu.

Demir bizim yanımıza geldi ve işte Sarp' ı kendine döndürdü ve bir yumruk Sarp'ın burnu konıyodu Demir sinirle bağırdı "Senin o elini varya götüne sokarım aşşağlık herif " ve bir yumruk daha ve karın boşluğuna bir tekme.

"Demir lütfen dur" diye bağırdım ama sen birazdan goruceksin bakışı attı.Sarp'ı bırakıp bana döndü ve kolumu tutup beni sürükledi.Onun odasına gelmiştik.

-Doğa sen beni katil mi yapacaksın o piçin yanına niye gittin!!!!!

-Sen niye kendini o orospu kiza opturuyosun !

-Ben opturmedim geldi ve boynuma sarılıp beni öptü.

-Yani senin hic sucun yok ÖYLEMİ??

-EVET DOĞA EVET!!!

-Ya ne bagriyorsun tamam ama sakin bidaha neyse boşver.

- soyle soyle bişey demem.

-Az sus ya ben gidiyorum görüşürüz!

Arkadaşlar lutfen kitap hakkında yorum yapın ona göre kitabı silicem .

YAZ METEORUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin