Arkadaşlar konuşma şeklini değiştirdim pek fark edeceğini sanmiyorum ama olsun. Lütfen yorum yapin ve vote. Hatalarım olabilir lütfen sizde bunları bana söyleyin. Kısa bölüm oldu.
Iyi okumalar
Dürtülmeyle gözlerimi araladım. Karşımda Kemal vardı. Bana bakıp gülümsedi. Elimle gözlerimi ovuşturdum.
Kizlar indi bile sende in hadi
Yüzümü önce buruşturdum sonra hafifçe gülümsedim ve taksiden indim. Kemalin koluna girdim ve eve doğru adım atmaya başladık.
Mervenin ailesi evde olmadığı için rahattık. Kemal kapıya kadar benimle geldi. Kapının önünde durdum ona döndüm ve
Çok güzel geceydi her şey için teşekkür ederim bro
Hafifçe gülümsedi
Önemli değil bro
Diyip göz kırptı ve arkasını dönüp ilerlemeye başladı. Tam arkamı dönüp gidecekken yine o karartıyı gördüm fazla bakmadım çünkü tirstim. Yani siz olsanız korkmaz mısınız? Şahsen ben cok korkak birisiyim. Hemen kapıyı kapattım ve içeri girdim. Salonun önüne geldim ve mükemmel manzarayla karşılaştım. Merveyle Nurten koltukların üzerinde yayılmışlar. Her şeyleri üstünde falan. Ama suan bunları düşünemem. Basım çatlıyor resmen. Bende boş koltuğa yayıldım direk. Ve gözlerimi kapattım.
Bağırışlarla gözlerimi araladım. Karşımda Merveyle Nurten kavga ediyorlar. Hemde sabahın bir köründe. Nurten üstünü falan giyinmis ama Merve hala gece ki elbisesiyle.
Ne oluyor lağğn
Diye bağırmaya başladım. Gözler benim üstüme doğru çevrildi.Merve
Hadi açıkla lanGözlerim Merveye döndü. O ise Nurtene bakıyor. Nurtenin yüzünden üzgün olduğu anlaşılıyor.
Yattığım yerden doğruldum ve onlara doğru yürümeye başladım gözlerim ikisi arasında mekik dokudu. Yeniden sordum
Kizlar açıklama bekliyorum
Merve derin nefes aldi ve Nurtene baktı. Nurten ise yere sabitledi bakışları. Bir kac saniye sessizlikten sonra Merve lafa başladı.
Eda Nurten gidiyor
Bi an ne dediğini idrâk edemedim. Gözlerim sulandı. Hadi ama hemen neden gözlerim sulanir ki. Gözlerimi Nurtene çevirdim tek gözü sulanan kisi ben degilim. Nurtenin de gözleri sulanmış.
Ben Amerika ya gidiyorum
Gözlerim bu sefer bulanık görmeye başladı. En yakın arkadaşım gidiyor. Daha fazla kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Zor cidden zor.
Nurten Merve ve ben koltuğa oturmuş ve konuşmuştuk neden gittiğini vs. Osman Amca -Nurtenin babası- iş için gidiyormuş ve Melike Teyze -Nurtenin annesi- de burada Osman Amcasiz kalmak istemiyormuş. Nurteni de evde yalnız bırakmak istemiyorlar. Öyleymiş işte. Nurten de onları bugüne kadar oyalamış. Sırf benim hayalimi gerçekleştirmek için. Canım ya. Ama zaten belliydi yüzü solgundu. 1 saat sonra uçakları kalkıyormuş o yüzden bizle vedalasip evden çıktı. Bizde havaalanına gitmek istedik ama izin vermedi. Daha çok üzülürmüş. Suan Merveyle evde basbayiz. He bu arada Kemalin bu durumdan haberi varmış. Neden bize soylemediyse. Merve karşı koltukta oturuyor. Yarım saattir sadece birbirimize bakıyoruz. Tek kelime bile etmedik. Ağladık ve sustuk. Gerçekten çok acı bir durum. Ve ne zaman gelecekler hiç bir bilgimiz yok. Bu kadar sessizlik bize fazla diyip ayaklandim Merve gözlerini benden çekmedi. Hala üstümüzde dün geceden kalan elbiselerimiz var. Mervenin elinden tutup çekmeye başladım.
Napıyosun ya mal
Diye söylenmeye başladı. Ay bu kiz beni deli ediyor. Birde sesini inceltiyor. Offf.
Sus be salak
Dedim. Hemen Mervenin odasina giriş yaptım. Onu yatağına fırlattım. Cidden fırlattım. Elimle 'bir dakika' işareti yaptım ve odadaki banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım rutin işlerimi yaptım ve çıktım. Merve hala bıraktığım gibiydi kolunu durtukledimHadi sende elini yüzünü falan yıka dışarı çıkalım temiz hava alalım
Dedim. Aslında burda duşa girerdim ama Merve bile olsa bornozunu veya havlusunu kullanamam. Evime gidince rahatça yaparım duşumu. Aradan bes dakika geçti Merve içeri girdi. Bende gardolaba yöneldim. Bedenlerimiz neredeyse ayni olduğundan sorun yok.Elime beyaz v yaka tişört ve kot pantolon aldım ve giymeye başladım. Merve de pembe salaş tişört ve siyah pantolon giydi. Saçım dünden dolayı biraz karışmıştı toka alıp tepeden dağınık topuz yaptım. Merve de aynı şekilde topuz yaptı. Evden çıkarken kıyafet almıştım aslında ama içimden onun kıyafetini giymek geldi. Hazırlanırken tek kelime dahi konuşmadık. Sadece göz hareketlerini kullandık. Çantamdan çoraplarımı çıkardım ve giydim. Elime siyah bez ayakkabilarimi aldım ve kapıya doğru yürüdüm. Mervede içerde bi şeyler yapıp yanıma geldi. Oda ayakkabilarini giydi ve evden çıktık. Elime telefonumu aldım ve gelen grup mesajlarina ve cevapsiz aramalara baktım.
3 kere gizli numara
5 kere abim
8 kere yengemGizli numara olmasa normal arama kayıdı diyicem.
Hemen yengemi aradım ondan abimin ruh halini öğrenip öyle aramam lazım.
Yengiş nabersin kizzz
Kızım sen nerdesin o telefon neden sessizde ne kadar merak ettik abini zo-
Hemen lafını kestim.Ay bir bilsen neler olduğunu neler çektim şu genç yaşımda Nurten taaaa elin Amerikalarına gitti ve tam da bugün
Kız valla mi vay be orda yeni arkadaşlar yapar sizi unutur yakışıklı birini de buldu mu ooo-
Yenge tamam ya daha fazla üzme oyle işte abim nasıl
Iyi iste normal
Neyse öptüm onuda bir ariyim
Iyi bay
Wow trip mi atti bu aman neyse. Telefonu kapattıktan sonra abimi aradım. Üç kere çaldıktan sonra açtı.Abicim
At arabası nerdesin sen
Bana at arabası der ne hoş dimi amaMervelerde biliyosun
Merve mi? Mahmut olmasın o veya Mehmet hı?
Abi ciddi misin kardeşin burda ne halde sen ne diyosun hem Mahmut ne ya
Ne oldu lan
Nurten elin Amerikalarina gitti hemde bugün
Vay be o şimdi-
Evet orda yeni arkadaşlar falan bulcak biliyorum ya yüzüme vurmayın
Abimle tam konuşurken bana bakan iki çift goz gördüm ben bakınca hemen çevirdi o sırada Merve kolumu dürttü.Abi özür dilerim dalmisim bugünde Mervelerde kalicam tamam mı
He tamam kal hadi bay
Bayu
Ditdit yüzüme kapattı ekrana baktiktan sonra hemen o tarafa geri döndüm ama kimse yok. Gitmiş. Neyse galiba baska yere falan bakiyodur belki dimi. Merveye döndüm bana soram gözlerle bakiyordu kafamı iki yana salladım koluna girip yürümeye başladık.Aldığım sert darbeyle yere yapıştım yüzümden sıcak sıvı aktığını hissedebiliyorum. O sırada çığlık koptu.Yavaşça gozlerim kapandı. Gerisi karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANAYAN GÜL
ChickLitNe geldiyse yaşıma hevesten ve meraktan geldi. Pişman mıyım? Hayır, asla. Onu tanıdığım gün herseyim değişti. Mutluyum eskisi gibi değilim. Bir amacım var. Yaşamak istiyorum artık. Kimseden korkmuyorum. Iyi ki o gün oradaydım ve iyi ki şimdi bu hald...