KÖTÜ KIZ

40 0 0
                                    

Bölüm şarkısı

Avril Lavigne - Bad girl ( Ft. Marilyn Manson)

Kötü kız olarak geçirdiğim ilk gün bana yeterince özgüven verdi. Fakat gün hala bitmedi. Okuldan çıkmadan gün bitmez.

Öğle arasında Tensynle buluşmak için kantine indim. Bana hep bulaşan Tensyn artık arkadaşımdı veya öyle gözüküp haince planlarını uygulamak için yakın duruyor. Güvenimi o kadar sarstılar ki kendimi hep tetikte durmak zorunda hissediyorum.

Kimse göründüğü gibi olmayabilir ama artık eski ben yok. Artık daha güçlü ve daha sertim. Her ne kadar jöle gibi kıvamlı olsamda olmam gereken şey bu. Hayatta kalmak için savaş. Gerçi ben savaşmayıp sevişmekten yanayım ama öğrendiğim bir şey varsa o da savaşmadan sevişilemediğidir. Ohh her neyse Tensyn geliyor sessiz olun.

- Merhaba Rosever düne kıyasla daha bir kendinden emin duruyorsun.

- Çünkü dünkü Rose öldü. Sürümü Rose V.02 premium'a yükselttim.

- Peki fiyatın hala aynımı güzelim.

- Tens !

- Her ne kadar sürüm yükseltsende alınganlığın hala aynı.

- Yerinde bir alınganlık olduğunu düşünüyorum.

- Aaa ama bak bu yeni bir şey işte "düşünüyorsun".

- Bence sende şu ukala sürümünden kurtulup normal insan sürümüne geçsen fena olmaz .

- Ben halimden memnunum.

- Şaşırmadım.

- Buna sevindim.

- Sevinmene sevindim ama midemde sevinmeyi bekliyor bir şeyler alalım.

- Sakın kımıldama Rosever. Bugün yemeğin benden.

- Ooo umarım bol ketçaplı şeylerdir.

- Ketçapı bilemem ama gayet sağlıklılar.

- Sağlık - Lezzet hmmm eşleşme bulunamadı.

- Lezzetli olması için içine meyve koydum.

- Ahh işte şimdi benim dilimden konuştun.

- Evet dilin bayram edecek. Çünkü taadaa elma ve ayvalı kereviz salatası.

- Şaka mı yapıyorsun ?

- Hayır gayet ciddiyim.

- Bu salata bana hiç ciddi gelmedi. Orada işe yarar birşeyler var mı hamburger, sosisli falan işte yani bilirsin ya doyurucu gerçek yemekler.

- O dediklerin dondurucudan çıkan ne olduğu belli olmayan yiyecekler, asıl sahte yemek onlar.

- Peki ya doyurucu kısmı ?

- Salata yeterince doyurucu şimdi ya yersin ya da aç kalırsın toplam 15 dakikamız kaldı.

- Sadece bugünlük Tenten.

- Söz vermiyorum. Hadi tadını çıkar.

Hadi ama salata bu ya salata yeşili severim fakat yemeyi değil. Mesela yeşil elbise veya yeşil bahçeler en önemlisi dolar. Ama mısır konservesiyle süslenmiş meyveli salatayı asla. Ben otajeryanım otları sevmiyorum anlamak zor mu ?

- Tamam güzelde eksik var bunda.

- Neymiş o.

- Et eksik. İçine bir hamburger falan mı doğrasaydık ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Romantik Olamayacak Kadar ŞişmanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin