17.

5.3K 296 13
                                    

Yuu
Líbali jsme se a tentokrát jsem nebyl jediný, kdo se zapojil. Zajel jsem mu rukou pod tričko a cítil jak mu bije srdce, avšak mému se to vyrovnat nemohlo. "Yuki," šeptl jsem poté, co zavzdychal, když jsem se přesunul na jeho krk. Líbal jsem ho, sál a lehce skusoval.

Yuki
Zvrátil jsem hlavu dozadu a kousl se do dolního rtu. "A-ano?" Špitl jsem a snažil se nevzrušit se tolik z jeho polibků.

Yuu

Odtáhl jsem se od něj a vzal jeho triko do rukou. "Můžu?" řekl jsem s pohledem přikotveným k jeho očím při čemž jsem si skousával ret.

Yuki

Nejistě jsem kývl a nechal si od něj triko přetáhnout přes hlavu. Sice už mě viděl bez trička, ale i tak jsem zase cítil stud a musel se rukama zakrýt. Přičemž mi na těle naskočila husina. Ale přesto... Jsem se nemohl odvrátit od jeho hlubokých očí.

Yuu

"Nemáš se za co stydět, Yuki," pronesl jsem v reakci na jeho schovávání se za ruce. Vzal jsem mu obě ruce a položil mu je vedle těla a propletl s ním prsty. Mezitím jsem se ale neukončil náš oční kontakt. Byl tak roztomilý, když se červenal a jak by byl úžasný, kdyby vzdychal mé jméno, nad tou představou jsem slastně přivřel oči. Políbil jsem ho a pak jazykem přejížděl po jeho kůži až k pupíku, který jsem obkroužil. Vrátil jsem se zpátky k jeho ústům.

Yuki

Přimhouřil jsem oči a semkl rty. Bylo to tak příjemné a vzrušující. Něco co jsem nikdy nezažil.. Nechtěl jsem ukázat, svou slabinu a tak jsem jen zavřel oči a v duchu se usmál. Studem jsem měl rudé tváře... Ale líbilo se mi to.

Yuu

Pomalu jsem se přesouval na jeho bradavky, olízl jsem si rty a přes jednu mu přejel jazykem a znova a znova. Druhou jsem mu zpracovával rukou.

Yuki

Zmáčkl jsem jeho volnou ruku a zachvěl se. "Y-Yuu.. Tohle n-nedělej.." špitl jsem tak slyšitelně, že jsem to sotva slyšel i sám říkat.

Yuu

Stisk ruky jsem mu opětoval. "To je v pořádku," pošeptal jsem mu, políbil ho a přejel mu lehce rukou po rozkroku.

Yuki

Otřásl jsem se a reflexně k sobě stiskl kolena. Nechtěl jsem, aby to zašlo nějak daleko, ale čím víc jsem v sobě měl adrenalinu, tím víc jsem to chtěl. Položil jsem mu ruce na holý hrudník a poté mu po něm přejel až k pupíku.

Yuu

Slastí jsem přivřel oči a musel se kousnout do rtu, abych nevzdychl. Začal jsem mu rozepínat pásek a stahovat kalhoty. Má tak nádherné tělo...

Yuki

Chtěl jsem ho zarazit. Říct mu, ať toho nechá, ale z úst se mi vydralo jen krátké rádoby kočičí zavrnění. Nechtěl jsem si přiznat, že se mi to líbí a taky jsem nechtěl všechno nechat na Yuuovi. Zavadil jsem rukou o jeho kalhoty a na jediný pokus rozepnul knoflíček.

Yuu

Pomohl jsem mu sundat mé kalhoty. Rozevřel jsem mu stehna a začal je líbat. Postupoval jsem výš až k jeho trenkám a pak se přesunul na druhé. Začal jsem ho líbat a rukou ho přes trenky hladil.

Yuki

Cítil jsem, že mi způsobuje ohromnou slast. Za chvíli jsem měl pocit, že se trenky zmenšili a zúžily a tlačí mě na mé bolavé mužství. Ale nebyl jsem jediný, kterému se v rozkroku objevovala boule. Zvrátil jsem hlavu a poslepu nahmatal jeho poslední látku oblečení, kterou měl Yuu na sobě.

Friend's brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat